Geluks Vogel

S

SPJ

Kom ik van de week bij de Gamma.

Sta ik bij de kassa, gaan alle sirenes af.

U bent de 100.000ste klant in dit filiaal,

gefeliciteerd u krijgt van Gamma,

een cheque van 1000 Euro.

En het mooie is, u hoeft 'm niet hier te besteden.

Fantastisch, denk ik,

ik ga direct naar de hoeren.

Kom ik aan bij Yap Yum.

De 500.000ste klant sinds onze opening.

U mag onbeperkt gratis

en je mag kiezen welke hoer je wilt.

Normaal neem ik alleen de goedkope,

dus nu had ik wel zin in een dure,

eentje uit de Kama Sutra klasse.

Dus ik kies een donkere vrouw uit India, met zo’n stip

op d'r voorhoofd.

Dus ik lekker van bil met 'r.

Na een tijdje lig ik weer boven

en al wippend kijk steeds maar naar die irritante stip.

Dus ik begin de stip eraf te krassen,

en wat denk je?

Heb ik nog een magnetron gewonnen ook!

m.vr.grt. SPJ.........:biggrin::biggrin::biggrin:

 
laat ik nou al die tijd gedacht hebben dat die stip een resetknopje was.......

 
Nee zeg... vrouwen kun je zowieso al bepaalde dingen zo moeilijk aanleren, als je dan ook nog een resetknop zou moeten gebruiken is ze alles weer kwijt en kun je weer opnieuw beginnen.:biggrin:

 
Geef iets meer geld uit en neem er 1 met 3 knoppen :

1- keuken 2- ne**en 3- uit

 
Ik heb er eentje met nog meer knoppen zoals wassen en poetsen en koffie enzo, een aangepast model overigens waar ik zelf de firmware tijdig van heb aangepast.

Die duurdere 3 knops modellen ken ik, maar wil ik niet, allen schijnen een bug te bevatten op knop 3.

Je krijgt ze gewoon niet uit. Het schijnt dat de vrouwmodellen het vertalen naar "uit" met een achtervoegsel, zo blijken de meeste modellen er "uit winkelen" van te maken, en dan zijn er ook nog een aantal met "uit eten", "uit gaan" (in de zin van op stap), "uit schelden" (naar de echtgenote dan), etc.

Het blijkt dat het een hardwareprobleem is in de vrouw, dat met firmware niet aan te passen is maar wel rare bugs kan opleveren en tot grotere onkosten kan leiden.

Nee inderdaad, ik krijg de mijne ook niet uitgezet. Ook niet nadat ze geleerd is geworden dat een computer uitzetten hetzelfde zou moeten zijn als vrouw uitzetten.

De enige manier om ze uit te krijgen is als ze zichzelf uitschakelen tijdens de slaap.

Als je voordat je ze volledig in gebruik neemt, echter de uit knop disabled (moet je snel en tijdig doen), dan voorkom je wel een aantal dure problemen (erg vaak uit winkelen etc.) die zich spontaan kunnen voordoen als die knop werkt.

Vergelijk het met spontane blue screens in win95/98.

Helaas, de fabrikant van de vrouwen is niet aansprakelijk voor fabrieksfouten, bugs en mispunten.:sad:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfs als ze dat wel doen, ze mogen gerust eens met me discussieren, dat heeft de ega van Technodaddy ook gedaan en vraag hem nu maar eens hoe zorgzaam en braaf ze geworden is.:biggrin:

 
Ik heb bij de leverancier geïnformeerd, en hij heeft mij verzekerd dat er eind van dit jaar een nieuw type op de markt komt, met 2 knoppen en 1 voor verschillende doeleinden te gebruiken PCMCIA sleuf. Omdat ik er naar geïnformeerd heb krijg ik vanmiddag nog een prototype thuis gestuurd. De specificaties heb ik per fax al ontvangen, en wil deze niet aan jullie onthouden.

Element: Vrouw

Symbool 0+

Ontwikkelaar: Adam

Massa: Gemiddeld 60 Kg maar bekend zijn

Variaties van 45 Kg tot 225 Kg.

Fysieke Eigenschappen:

1.Het lichaamsoppervlak is veelal bedekt met een

Laagje poeder, vet en/of verf

2.Word eigenlijk nooit echt heet, maar kan zonder

Enige aanwijsbare oorzaak bevriezen.

3.word in verschillende vormen geproduceerd

Variërend van onaangeroerd tot volledig uitgewoond.

Chemische Eigenschappen:

1.Reageert doorgaans goed op goud, platina, zilver en andere

Edelmetalen en stenen.

2.explodeert soms spontaan, zonder enige waarschuwing

Of andere aanwijsbare reden

3.is in staat om geld te laten verdwijnen als sneeuw voor de

zon. ( bij voorkeur andermans geld.)

Gemiddeld gebruik:

1.Bijzonder decoratief, vooral in sportauto’s

2.Kan uitstekend voor ontspanning zorgen

3.Is zeer effectief als schoonmaakster.

GEVAREN:

1.Kleurt groen indien geplaatst naast een superieur

Exemplaar.

2.Het is mogelijk om meerdere exemplaren naast elkaar te houden Maar dan mogen zij onderling geen oogcontact kunnen maken.

Er word nog gewerkt aan een geluidloos model, maar dit is software

Matig nu nog niet mogelijk.

 
Nou, de specificaties van deze nieuwe wijken niet zo gek veel af van mijn huidige met eigen modificaties.

Ik wacht wel effe af tot het geluidloze model op de markt komt.:biggrin:

 
Ik vind het toch wel leuk als ze een beetje geluid maken op bepaalde momenten!!

Dus er zou ook een soort van patch moeten komen als je deze geluiden wel wilt. :)

 
@trust

waar zit dat knopje 2 ik kan het niet vinden

ik heb nog het model uit 1975

 
Bij de 1975 modellen zit het knopje 1 en 2 orgineel ongeveer

20cm onder kin, het kan echter voorkomen dat na veelvuldig gebruik door zuigelingen 1 of 2 knoppen afzakken tot op navel nivo, operatief is hier echter redelijk resultaat uit te halen, alleen dien je vooraf goed af te spreken hoe je dit hebben wilt, want als je na deze modificatie haren rond de navel ziet is er duidelijk iets

te gulzig opgetroken, tydelijke oplossingen met beugels of PTT-elastieken zijn ook mogelijk, maar zien er minder fraai en natuurlijk uit. mocht er vanalles mis gaan kun je altijd nog de pootjes

laten inkorten en het hoofd laten afvlakken, zodat je altijd je eigen biertafeltje bij je hebt

Have Fun

 
Ik moet me ook behelpen met zo'n oud analoog type zonder Mute-knop .

Meestal los ik dat op met "duck-tape" (heeft niets te maken met de "Eend")

 
Ik ben toch van mening dat de modellen van voor 1970 beter zijn, die hebben nog geen security aanpassingen van fabriek af en zijn gemakkelijker te patchen.;)

 
@BT

je zegt dus dat de modellen van na 1975 niet of moeilijk zijn te patchen

ik hoop met alle hoop die ik heb en laat het mij even weten

dat er toch een mogelijkheid is om de security aanpassingen

te omzeilen

en heeft iemand eventueel een beschrijving van hoe dat dan zou moeten I.V.M welke knopjes in te drukken tijdens het opstarten

en welke stekker waar in te steken

moet ik de na 1975 modellen dan vergelijken met een originele C+

bak (Philips of strong)

daar was ook lange tijd niets mee te beginnen maar nu zijn het best zeer leuke ontvangers na de patch

vandaar de vraag

ik hoop dat er na het patchen wat meer mogelijkheden zijn

en vooral met knopje 2

 
Ik heb nog een model die om de week een beurt nodig heeft. Als de beurt niet op tijd word uitgevoerd gaat ze stotteren en moet ik ze weer aanduwen met mijn trekhaak. Ik heb er al eens naar laten kijken maar dit wordt veroozaakt door kortsluiting onder de kap. Regelmatig smeren met speciaal smeermiddel met kontakt sap is het enige alternatief.

 
@Dadaman: modellen van na 1970 zijn ook nog aanpasbaar, maar het is bijna niet meer te doen na de huwelijksupgrade. Je moet er dus al van tevoren tijdig mee beginnen en stevig de deksel erop houden en laten zien dat je weet welke knoppen er geduwt moeten worden en dat je niet accepteert dat ze zelf knop of settingsaanpassingen gaat doorvoeren, dan is er nog enige hoop.

Doxtercb en ik hebben een tijdlang een cursusroom hiervoor in de chat gehad, genaamd #evrouwcipatie, en bij voldoende belangstelling doen we weer een nieuwe cursusronde.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan