Laatste NoOneManIt ?

S

Stefaand

Hi,

wat is de laatste versie van de NoOneManIT ?

Stefaan

 
Ik bedoel dus wel de url waar je hem kan downloaden...

Is de NoOneManIt een van de laatste/beter firmware voor de Nokia 9500 ? Of is er reeds een betere ?

Stef

 
De noonemanit is niet echt beter, maar gemaakt voor Nokia's waarvan de CAM is omgebouwd zodat je gebruik kunt maken van 6in1 kaarten, vandaar dat ie ook in de Nokia 9600 gebruikt wordt.

Heb je geen Amon (of zoiets) cam, dus geen omgebouwde Nokia heeft het ook weinig zin om die noonemanit er in te duwen.

Volgens mij is de 1.3 de laatste versie, en deze staat hier gewoon in de download sectie, om precies te zijn: http://www.satellitefun.org en dan op het kopje "files" klikken.

Ik meen me te herinneren dat er ook nog een 1.3e of zoiets was, maar dat weet ik niet meer zeker, misschien dat iemand anders daar nog antwoord op kan geven.

 
Ja, dan kun je hem wel gebruiken inderdaad.

 
De laatste versie was de 1.13H maar het is niet zeker of die versies origineel zijn.

 
Originally posted by NvBgm De laatste versie was de 1.13H maar het is niet zeker of die versies origineel zijn.
Hehe het zijn allemaal gepatchte versies van DVB2000 van Uli, eerst daar "Sandra" en later door die itak.

De latere versies hebben de ECM-tabel groter gemaakt zodat je ook bij de TPS kanalen de goede pid kunt kiezen.

Enne: wie heeft er nog een NIET omgebouwde cam? ;)

 
Ik! Want ik werk nog steeds met mijn originele Irdeto 4.6SE met andere firmware erin. :biggrin:

 
Kom maar es ff lang dan, zal ik m wel ff ombouwen !!

(wat er van komt weet ik ook niet...)

 
NIKS! Laat mij maar fijn, werkt perfekt zoals ie is. :biggrin:

 
Vermoedelijk weet je niet precies waar het over gaat, een oud topic van vier jaar geleden.

Een 4.6 Irdeto is een ci module dus geen module die je in een Nokia 9500 kan gebruiken wel in een 9600 daar kan een module in.

En ja die waren te flashen naar Freecam en daar zijn vele versies van geweest een van de bekendste is Mascetti 2.018 nu zitten ze op versie 2.020.

 
Vermoedelijk weet je niet precies waar het over gaat, een oud topic van vier jaar geleden.Een 4.6 Irdeto is een ci module dus geen module die je in een Nokia 9500 kan gebruiken wel in een 9600 daar kan een module in.

En ja die waren te flashen naar Freecam en daar zijn vele versies van geweest een van de bekendste is Mascetti 2.018 nu zitten ze op versie 2.020.
Het flashen naar Freecam moet je met een "oude" laptop doen had ik ergens gelezen.

zal eens gaan kijken of dit gaat.

Bedankt alvast.

 
je hebt toch een 9500 ikkesat?

dan krijg je de cam vd 9500 alleen met een moker in je laptop. :biggrin:

vanwaar al die moeite met dat apparaat.

 
Heb deze als 2e app. boven staan.

En om een beetje mee te stoeien.

Heb idd een 9500.

Dus de cam rustig in de nok laten zitten.

 
Ja, die Cam rustig er in laten zitten, die is alleen naar allcam te krijgen als je de chip eruit haalt en deze vervangt.

De module die je in de laptop om kon programmeren is een CI (Common Interface) module, de enige Nokia's die met CI's overweg kunnen zijn de 9600 en de 9800, waarvan de 9800 de minst gebruikte is aangezien in dat apparaat geen DVB2000 software te zetten is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan