Vroeger was ´t anders.....

  • Topic starter Mike The Bike
  • Startdatum
M

Mike The Bike

Jos heeft de vrijdagpole, een wereld sensatie!

Nu lees je niks meer over Formule1, toegegeven de spanning is een beetje ver te zoeken, maar dat is al 15 jaar zo.

Topics als http://64.23.80.82/forum/index.php?topic=3009&highlight=schumi waren supergezellig, vooral de zekerheid die de kenners hadden dat Hakkinen terugkwam in 2002. Veel hits en veel reacties.

Of is het misschien zo dat de experts van weleer geen uitspraken meer durven doen ;)

Jammer......

Grtz Mike

 
Originally posted by Mike The Bike
 


Of is het misschien zo dat de experts van weleer geen uitspraken meer durven doen
;)

 


Jammer......


 


Oh jawel hoor :biggrin: Hier komt ie: Raikkonen wordt wereldkampioen, Schumi wordt 2e ( hij beland in de laatste race in de bandenstapel nadat hij geprobeerd heeft Raikkonen van de baan te rammen) En Montoya wint morgen in Frankrijk.

Tevreden Mike? :biggrin:

Grtz Bullet

 
Niet helemaal vriend!

Ik denk namelijk dat :

1) Schumi1 weer wereldkampioen wordt

2) Hakinnen in 2004 beter wordt dan ooit

3) Schumi2 morgen weer wint in Frankrijk

4) Jos the Boss gaat volgend jaar naar Jaquar zonder Greg

Wheeler maar met Har M.

;) :biggrin:

Grtz Mike

 
Julllie vergeten natuurlijk dat Christian Alberts volgend seizoen in een Jordan met Mercedes motor ook vrolijk zn rondjes gaat maken!

 
Ik denk dat Albers Coulthard gaat vervangen, daarna gaat Coulthard naar Williams, shumi2 naar Jaguar en gaat Pizzonia naar Minardi. En Verstappen dan? Die wordt testrijder bij Ferrari :biggrin:

Grtz Bullet

 
Is t nou alweer 1 april ?

Mensen met UCAS: pas op je cammetje !

 
Albers bij Jordan of Mc Laren, hmmmmmm lijkt me een optie.

Schumi2 maakt ook geen fouten, goeie kandidaat voor het WK. Montoya kan zijn belofte nooit waarmaken, geen winner type.

Net als Da Matta kleine smurf met grote bek, binnen 2 jaar wereldkampioen.

Grtz Mike

 
Originally posted by satwilly Julllie vergeten natuurlijk dat Christian Alberts volgend seizoen in een Jordan met Mercedes motor ook vrolijk zn rondjes gaat maken!
Satwilly kan wel eens gelijk krijgen ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan