premiere 2?

N

noor

hallo allemaal...ik ben nogal nieuw op dit gebied en heb een vraagje...hebben jullie enig idee hoe /en of..ik premiere sport 2 zou kunnen ontvangen?zijn nogal worstel freak..ik heb een dbr s200nl van pioneer en een set top abbo...alvast bedankt!

 
Tja ,op een seca ontvanger zal dat niet lukken, daar heb je een irdeto/betacrypt ontvanger voor nodig met een abo op Premiere sport wat het grootste probleem zal zijn.

Tenzij je het op illegale manier wil oplossen wat dus een patch van je seca ontvanger inhoudt en aanschaf van een andere (fun) kaart nodig maakt. :) maar zoals je weet mag dat niet.

 
legaal moeilijk dus...laat ik toevallig wel een patch erop hebben....geloof ik.. en dan? goldcart?

 
Nee een funcard. Helaas kunnen we hier geen verdere uitleg geven omtrent welke files je er dan op moet zetten etc.

Op een pioneer zijn ze zelfs zo ver dat je op een fun en met de emu alles auto-update kunt hebben vermits je de juiste keys hebt.

Maar dat is dus illegaal en zodoende kunnen we er geen specifieke informatie over geven, maar een beetje zoeken op het net doet wonderen.:)

 
zelfs de pc kreeg er kuren van.... maar die doet t tenminste weer... maar thanks voor antw.. ga dus maar weer eens een paar uurtjes zoeken op t net....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan