adsl linesync

A

apkay

is het mogelijk om een adsl modem,van mijn dochter.

ook bij mij thuis te gebruiken?

heb reeds een splitter in mijn isdn lijn geplaatst.

of moet er eerst door de ptt een adsl signaal op mijn lijn gezet worden.

ik wil dus als mijn dochter hier thuis op visite komt met haar laptop en modem,zij kan internetten via adsl met haar abo.

 
Er zal eerst door kpn een adsl signaal op de lijn gezet moeten worden, maar er zijn nog meer dingen waar je op moet letten dan.

Als je dochter een analoge lijn heeft, zal haar adsl modem niet bij jou op de ISDN lijn werken, want analoog heeft annex-a modems en isdn heeft annex-b modems, dat is toch weer heel anders.

Indien je dochter ook ISDN heeft EN jij hebt een adsl signaal op je lijn, zal het wel van dezelfde provider moeten zijn.

Als jij bijv. via een provider op BBNED zit, en je dochter zit op bijv. via zonnet op Tiscali of KPN, dan werkt het ook niet.

Dus het is in principe wel mogelijk, maar er zal aan een aantal voorwaarden voldaan moeten worden.

 
aha, wij hebben beide isdn.

maar zij heeft bij haar thuis een adsl abo,en ik niet

dus ik zal eerst bij de ptt een adsl signaal moeten aanvragen?

of moet ik dan ook een abo afsluiten.

 
gaat centjes kosten, dus je moet een abbo nemen.

ik weet niet wat er gebeurt als je zelf een light abbotje neemt en dan onder een andere naam (kennis met een basic of hoger abbotje) inlogt of je dan de hoge data snelheid kan halen of niet.

 
volgens bt wel, en ik heb het wel eens geprobeert, maar ik kon niet inloggen (mijn acount bij een kennis die een andere provider heeft)

 
Laatst bewerkt:
Nou nee, maar het moet hetzelde soort abo zijn.

Kijk, als je bijv. bij zonnet een light abo neemt, en je dochter heeft bij wanadoo een light abo, maar beiden gaan via kpn, dan zou het ook mogelijk moeten zijn om in te loggen.

Dus moet wel hetzelfde type abo zijn, mag bij verschillende providers, maar die moeten dan dus wel beiden bij dezelfde telecom operator (bijv. kpn) zitten.

Om alle problemen te vermijden kun je het beste gewoon exact hetzelfde abo nemen bij dezelfde telecom provider en dezelfde internet provider.

Zonder abo krijg je geen adsl signaal op je lijn en is het niet mogelijk om zoiets dus te doen.

 
das dan jammer (kost mij weer 3 kratten bier per maand)

ok zal maandag dan maar kpn bellen voor een abo.

weet niet welke profider mijn dochter heeft,maar dat zoek ik wel uit.

bedankt voor jullie hulp.

 
helaas geen bier meer voor jouw

maar als je adsl hebt

kom je ook niet meer aan bier drinken toe

en ik kan het weten want ik heb sinds kort ook adsl

herbies

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan