Dbox2 patch probleem

S

satsteller

Ik heb mijn dbox2 philips gepatcht, nu blijft deze in het display aangeven "waiting". ik heb wel een menu maar bv geen beeld op FTA zenders. WAt heb ik fout gedaan of ben ik vergeten.

Nadat ik de debugmode had uitgevoerd heb ik een EMu gepakt en daarna niks meer. Ik lees vanalles over .did en Ucodes maar daar snap ik niks van.

wie helpt.

 
Als ik het goed begrijp ben je er wel in geslaagd om er een image in te zetten. Je hebt een menu, maar geen beeld.

Omdat ie waiting aan geeft is het meest waarschijnlijke dat een GTX image in een ENX chipsetmachine hebt gezet of andersom.

Probeer es de enigma evo6 erin te zetten, deze image herkent de chipset automatisch.

Welk merk dbox2 heb je?

 
Laatst bewerkt door een moderator:
nee, daar vind je hem niet meer.

Ik heb je een pm gestuurd met een link waar je hem nog wel kunt vinden.

 
oke image gevonden.

kun je me in het kort zeggen wat je na de debug mode allemaal moet uitvoeren?

ik denk dat ik wat over het hoofd zie, aangezien ik al dagen hiermee bezig ben.

 
Hehe eindelijk weer eens beeld na dagen knutselen.

Hartelijk bedankt.

nu alleen nog de nederlandse zenders erin?

kun je me op weg helpen?

 
box laten zoeken?;-)

als je een beetje thuis bent op de box kun je er altijd nog kant en klare settings in doen.

 
ik had hem laten zoeken, maar waar zet ik kant en klare settings ermee in?

kan dat alleen maar middels ftp of ook anders?

 
via ftp

 
Ja

 
klopt het ook als ik de juiste emu heb dat ik dan niks meer met .DID en Ucodes hoef te doen?

Dus image flashen en klaar?

 
yep

 
Als je alles weet is alles simpel :)

Ook het inzetten van de settings is kinderspel als je weet waar ze horen te staan.

Wat er verder wel eens mis wil gaan met het booten van de d-box is de instelling in het service menu waarin je op kunt geven welke console je gebruikt, als je daar de serial laat staan wil de box wel eens stoppen ,dit is dus op te lossen door daar iets anders op te geven.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan