hoezo tegenslagen!!!

G

goto

Huisje gekocht in Duitsland,vrijstaand en aardig stukkie grond erbij..dus dikke pret.

Eeste tegenvaller:eigenaar zit in een tehuis en er moet via de rechter beslist worden of er verkocht mag worden,duurde 9 weken,makelaar had mij hier niet van op de hoogte gebracht dus planning viel al in duigen.

De tweede:spackspuiters hadden de gehele bovenverdieping gespoten en de dag erna begon alles geel op te trekken.

Er had voorgestreken moeten worden maar daar hebben de heren het nooit over gehad,dus kon alles weer overnieuw gedaan worden.

De derde:de keuken zou ruim op tijd geleverd worden maar helaas 14 dagen voor levering gaat de firma op de fles en ik kan fluiten naar m'n aanbetaling,nieuwe keuken besteld...levertijd 10 weken.

De vierde:meterkast moest vernieuwd worden,fluitje van een cent volgens de beunhaas,resultaat:aardings problemen,bij het minste of geringste vliegt de aardlek eruit.

De vijfde:de cv ketel die het altijd prima deed geeft geen kik meer,dus douchen zit er ook al niet meer in.

zucht,zucht.....ZUCHT.....wat zal er nog bij komen?

 
Ach joh, wees blij dat je vrouw niet vreemd gaat met een marokkaan en dat één van je kinderen zich niet heeft aangesloten bij een satansecte ofzo.

Of dat je schoonmoeder bij je in huis komt wonen.......

Hoe dan ook, wat er ook gebeurd, het kan altijd erger!!!

........enne, elk eind is een nieuw begin!

 
Neeeeeeeeeh,niet nog erger aub.

Oke dat een paar dingen niet zo gaan bij een verbouwing is normaal,maar dat bij elk ding wat je doet een tegenslag daar krijg je dipjes van en daar moet je er niet teveel van hebben.

Trouwens heb geen vrouw,geen kinderen dus ook geen schoonmoeder...wat kan het leven soms toch mooi zijn.

 
En jij klaagt????? je bent één van de gelukkigste mensen op aarde man!!!! :biggrin: :biggrin:

 
Originally posted by goto Neeeeeeeeeh,niet nog erger aub.

 


Oke dat een paar dingen niet zo gaan bij een verbouwing is normaal,maar dat bij elk ding wat je doet een tegenslag daar krijg je dipjes van en daar moet je er niet teveel van hebben.


 


Trouwens heb geen vrouw,geen kinderen dus ook geen schoonmoeder...wat kan het leven soms toch mooi zijn.
Je hebt inderdaad mazzel...

Trouwens.. je kunt overwegen om die makelaar aan te klagen. In de Code of Ethics staat namelijk dat een makelaar alle partijen JUIST moet informeren. Als hij dit WIST zit ie fout. Moeilijke is om aan te tonen dat hij dit wist alvorens hij tot verkopen overging.

Het had zelfs financiële consequenties voor jou tot gevolg kunnen hebben omdat hij jou niet informeert. Daarom neem je een professional onder de arm, om je voor zoiets te beschermen.

HAWKEYE

 
Makelaar aanklagen is niet aan de orde,denk dat je deze dingen kunnen overkomen als je deze klusjes aan beunhazen overlaat.

Stroom en spack zijn inmiddels afgewerkt,keuken word ( als deze zaak tenminste niet op de fles gaat ) over 7 weken geleverd,dus alleen de cv nog en alles werkt weer.

@ drz,hoef tenminste niet te overleggen hoeveel schotels en hoe groot ik in de tuin wil plaatsen.

Groot voordeel t.o.v. m'n vorige huis is dat ik hier vrij zicht heb van oost tot west .

 
Hi Goto,

Wat is tegenslag? Hier een verhaaltje van deze kant, kocht begin mei een zwembad, gaatje graven, vloertje eronder, muurtjes metselen, zwembadje erin, aanwerken, straten en klaar althans dat was de bedoeling, alles is toch een beetje anders gelopen helaas, begon er al mee dat de grondwerker mij liet zitten, och twee weekjes vertraging allemaal nog geen probleem toen zou dinsdags het zwembad komen, vrije dag genomen, heel de dag gewacht maar niemand te zien, bleek later dat hun vrachtwagen de geest had gegeven toen ze op weg naar mij waren, hebben alles over moeten laden waarbij ze al mijn randstenen naar de kl*ten geholpen hebben, maar goed een weekje later waren ze er (uiteraard zonder randstenen) badje erin gelegd en vullen. Dus alles goed zou je nu denken, maarja helaas de heren hebben de liner er scheef in gehangen dus heel het bad vol plooien, na wat overleg bleek alles wel zonder problemen opgelost te kunnen worden, kon gewoon doorgaan met de afwerking van het bad, dus alles keurig netjes aangewerkt, bleek dat nadat ik hun vandaag wat foto's van het bad gemaild te hebben dat ze toch besloten hebben om er morgen een nieuwe liner in te hangen, dat hield dus in dat ik vanavond rondom het hele bad weer vrij heb moeten graven (zijn dus met 3 man een uurtje of 3 in de weer geweest) en als je dan praat over pech, toen het bad leeggepompt moest worden begaf de pomp het, lekker hé. Maar gaf nog niet op ben naar de buum gelopen om een andere pomp te halen maar toen ik bij de buum kwam werd ik heel erg stil zat daar namelijk ook nog een andere buum en die zijn vrouw was vorige week overleden, heb stilletjes de pomp meegenomen en nog eens stiekum nagedacht, misschien is mijn probleem zo groot nog niet. Zijn van die dingen dan wordt je met beide voetjes weer terug op aarde gebracht.

Boets

 
Maarre @Boets, we kunnen volgend jaar toch wel zwemmen hoop ik? :)

@goto, ach joh, als alles achter de rug is heb je weer een mooi verhaal te vertellen tijdens een feestje ofzo. :)

 
hopelijk is dat bad van olympische afmetingen om al die satfunners erin te krijgen

 
Dat het altijd erger kan weet je pas goed als je een paar keer naar het programma "helse huizen" gekeken hebt.

Wat dat betrefd kom ik er nog genadig af en inderdaad nog een paar maanden behelpen en dan kan ik prettig wonen in mijn voor een man veel te grote huis.

@ boets:is dat badje voor jezelf of heb je die waterkoeien ook nog?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan