dbox keyfile-updater

J

JanAstra

denktenk, hoe moet ik de keyfile updater in ftp-windows-commander verwerken. Is dit var-keys

Bedankt

JanAstra

 
Hoeft niet met wincommander.

Is een opzichzelfstaand proggie. Gewoon ip van de dbox ingeven, juiste 6in1.hex laden en de rest gaat vanzelf.

 
Het is allemaal zo makkelijk gemaakt , te makkelijk haast ;)

Waar zijn de tijden van het handwerk gebleven?

 
@ tech,ben het wel een beetje met je eens dat het een beetje te gemakkelijk word gemaakt.

Als je de keys handmatig moet in voeren moet je je nog een beetje inspannen,echt veel hoef je zelf niet meer uit te zoeken,alles staat klip en klaar op het net.

Ik denk dat er daarom ook zoveel "hobbyisten" met deze materie bezig zijn,als er niet zoveel files bij de verschillende sites te vinden waren en alleen maar keys er veel mensen snel de brui aan zouden geven.

 
In dat geval is het snel opgelost ;) geen kant en klare brokken meer op het net zetten en de "hobbyisten" moeten zelf op zoek naar losse key's en ze er handmatig inzetten.

Mocht dat al teveel werk zijn vraag ik me inderdaad af of het om de hobby of het kijken gaat. ik vrees voor het laatste.

 
hey, maak ik een keer iets voor de "domme gebruiker", is het weer niet goed, hahah ;)

have fun er mee anyway

 
:):) Op zich heb ik absoluut geen moeite meet "tooltjes" ed.

Alleen wordt het zo makkelijk gemaakt dat de ,laat maar zeggen, nieuwe gebruikers totaal geen idee hebben wat en waar er iets gebeurd en dus ook geen idee hebben waar de key's ed. neergezet moeten worden ,in dat geval val je al zeer snel in het kijken in plaats van hobby-en, wat weer jammer is (vind ik).

 
tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in, maar ik werd er zelf een beetje moe van om elke keer met de hand die dingen te ftp'en e.d., vandaar dat ik een tooltje gemaakt heb die het ff voor me deed :)

en aangezien er een hoop vragen m.b.t. de dreambox en keys heb ik hem maar public gemaakt, het was voor mij iig een hobby om het programma'tje te maken, ook al heb ik de source van fun2md als basic gebruikt, haha ;)

maar idd, een leek leert er niet veel meer van, ach...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan