settingseditor dbox2

J

JanAstra

Voor de settingseditor voor mijn dbox2 kan ik de dreambox settings gebruiken.

Nu heb ik al een verbinding via de ftp naar mijn dbox2

Moet ik nu een andere verbing maken tussen de ftp en dbox2

Moet ik in windows xp ook iets veranderen, want ik wil nu de settings direct naar mijn dbox2 downloaden

Graag precies aangeven wat ik moet veranderen om de settings te downloaden.

Als ik als ik de settings naar mijn dbox2 gedownload heb moet ik alles weer op de oude stand zetten in windows.

Hoe werkt dat precies

Bedankt

JanAstra

 
Leuk te zien dat je geinteresseerd bent in de wereld van de alternatieve en linux firmware.

Maar ik vraag me na een aantal posts en threads wel af of je ook wel een beetje begint te begrijpen waarin je verzeild bent geraakt.

Want het lijkt erop dat je eigenlijk verwacht dat je in een soort van windows omgeving kunt werken.

Waar je niet veel hoeft te snappen van hoe het systeem werkt, als je maar weet wat ze met die plaatjes (icoontjes) bedoelen.

Als dat zo zou zijn, dan kan ik je toch wel vertellen dat het niet lang duurt voordat alles een beetje tegen begint te vallen.

Wat ik zelf als een voorwaarde zie om deze materie te berijpen, is dat je weet dat je met een dos achtige toestand te maken hebt, waarbij de programmeurs ervan uitgaan dat je begrijpt hoe het bestandssysteem en netwerken ongeveer werken.

Gezien jouw vragen ligt daar de kneep.

Want eigenlijk komen jouw vragen steeds in hetzelfde hoekje terecht.

Nou is de toon in je vraagstelling een beetje afschrikwekkend:

Antwoorden wel duidelijk en van het begin tot eind in een stappenplan AUB, anders heb ik er niks aan.

Dat is bij veel mensen tegen het verkeerde been.

En ikzelf kan dat heel goed begrijpen.

De mensen die je van een passend antwoord zouden kunnen voorzien, hebben het meeste ook bij elkaar gesprokkeld en door uitproberen vastgesteld wat wel en wat niet werkt.

Als iemand je een antwoord geeft, zal dat niet betekenen dat een eventueel probleem zo simpel is op te lossen.

Dus:

Stel je vragen iets anders graag, en wes gewoon blij met alle antwoorden die je krijgt.

Verwacht vooral niet dat je bij de hand genomen wordt en dat al je problemen dan als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Mocht dat toch gebeuren, dan is dat mooi meegenomen.

Maar ik hoop dat dat niet gebeurt. :)

Want zo word je dan gedwongen om zelf naar een oplossing te zoeken, en leer je er het meest van.

En wat mij betreft is dat de bedoeling van boards zoals deze.

Let wel: je vragen zijn altijd welkom, zolang ook elk antwoord welkom is bij jou.

Wie weet wie er verder nog mee geholpen kan worden.

(je hebt toch wel alles dat je hier vinden kan over jouw vragen gelezen he ?, de search functie is een hele mooie optie hier !)

Al met al geen antwoord op je vraag, maar ik vond dat het er even uit moest, zodat je er ook rekening mee kunt houden :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan