settingseditor

J

JanAstra

mas3 ik weet niet waar je naar toe wilt met deze grandioze uitleg

maar ik vraag het alleen maar en als ik dan zo'n uitleg krijg dan is mijn zin op dit board meteen over Het is een hobby en voor mij blijft het een hobby en als dan mensen zoals jij gaan liggen te kloten dan is mijn zin voorbij dan ga ik ergens anders waar ze mij graag willen helpen.

Gelukkig zijn er nog andere boards

Nogmaals bedankt

JanAstra

 
Beste Jan,

Ik vind dit geen manier van reageren.

We hebben je de laatste weken toch keurig proberen uit te leggen hoe het een en ander werkt.

Ik snap best dat de materie wat moeilijk is, maar we hebben je precies uit de doeken gedaan hoe de netwerkverbinding tussen de puter en de box werkt, we hebben je bij het handje genomen over de settings en andere zaken. Maar nu kom je met vragen die al beantwoord zijn en nog moeten we alles punt voor punt het liefst voorkauwen. Ik zelf heb ook weken moeten stoeien met de box en veel moeten lezen op de duitse borden voordat ik de zaak een beetje doorhad. Dat alles hoort bij de hobby.

Als we dan tot het best van ons vermogen jou niet kunnen goedstemmen houdt het voor ons ook op.

Mas had groot gelijk met zijn posting: Je leert veel meer door uitproberen dan naar hapklare brokken te vragen.

De materie is zo complex dat er op diverse punten addertjes onder het gras liggen.

Dat moet je voor lief nemen als je met dat soort ontvangers aan het hobbyen slaat.

Nogmaals, ik vind het spijtig dat je zo gepikeerd geageert op een terechte rechtwijzing, en ik hoop dat je op een ander bord meer succes hebt, wat ik overigens betwijfel.

 
denktenk, je hebt gelijk wat betreft dat jij me de laatste week heel goed geholpen hebt. Daar ben ik je ook zeer dankbaar voor.

Kijk voor jullie is het een fluitje van een cent als het gaat over de dbox2, maar vergeet niet dat jullie dat ook hebben moeten leren.

En de een leert het nu eenmaal sneller als iemand anders.

Ik heb de box nu ongheveer 6 maanden en heb al veel geleerd, maar dan zie ik weer een posting wat de box nog meer kan en wil dit zelf ook leren. Ik vind zelf dat ik er al veel van kan Een paar dingen zijn mij nog niet duidelijk, zoidat ik deze vraag dan stel op dit forum. Daar is toch niets mis mee of is het probleem dat ik teveel postings achter elkaar heb gedaan.

Denktenk nogmaals bedankt dat je me hebt geholpen

Maar wat Mas geschreven ben ik het totaal niet mee eens en dat blijft zo

JanAstra

 
Toch is echt alles over de d-box te vinden op de diverse d-box forums ,zeer zeker is alles te vinden op de diverse duitse sites ,alleen is alles (uiteraard) in het duits wat misschien een probleem op kan leveren.

Ik deel de mening dat je alles moet leren ,maar ten tijde dat de d-box nog niet eens bekend was in nederland (ongeveer 2 jaar geleden heb ik mijn box gekocht) was er helemaal niets te vinden over die box ,en toch lukte het toen om er alles uit te halen wat er maar uit te halen viel (op dat moment) ook die gelukkige eigenaars hebben veel moeten lezen en nog eens lezen om de zaak onder de knie te krijgen en die konden ten tijde ook niet terugvallen op een nl. forum omdat die er gewoonweg niet waren.

Kern tot dit verhaal is dat men dus het meeste leert door veel lezen en zelf maar aanklooien. Op die manier leer je echt het meest , en dat is wat MAS denk ik bedoelde in zijn reply.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan