arnionsoft voor xtreme

A

alf

ik wil wat anders proberen,kijken of het helpt.

ik heb namelijk een bug in mijn xtreme,zie paar threads terug,schijnt bekent te zijn bij de importeur maar wordt waarschijnlijk niet s tegen gedaan,is zeer irritant,enslecht voor de klantvriendelijkheid.

nu wilde ik de firmware van de arnion 6410 se met harddisk, erin proberen te zetten.

weet niet of dit slim is,kan ik nog terug naar mijn oude firmware?

kan iemand mij met een arnion ontvanger of @sat mij ook vertellen of ze dit probleem hebben, dat als de verbinding een keer is onderbroken dat het beeld bevriest en je de deco dan weer opnieuw moet opstarten.

was deze bug nog niet tegen gekomen in de forums.

groeten alf

 
Ik draai al een tijdje met de arnion software en heb geen problemen ondervonden. Je kan altijd weer terug naar de oude software.

 
heb je voor mij misschien een goeie link voor de software.

als ik naar de arnion.nl/oarnion-electronics.com ga kan ik kiezen tussen een paar landen,ik kies natuurlijk nl.

maar krijg dan geen pagina voor downloads ,of doe ik iets verkeerd.

ik heb eigenlijk ook een andere vraag aan je,als je er makkelijk bij kunt natuurlijk.

je zou mijn probleem wel gelezen hebben maar als je bij jou decoder de ontvangst tussen schotel en decoder 2 keer verbreekt bevriest het beeld bij u dan ook,en komt het dan pas weer terug na het uit en aan zetten van de decoder.

bvd alf

 
dat freeze probleem komt omdat wij voor ons werk op een schip zitten en voor de tv ontvangst een zelf volgende schotel hebben,volgt of astra of hotbird .

en als we dan onder een brug doorvaren wordt de ontvangst vanzelf even onderbroken omdat ,de verbinding dan even niet tot stand kan worden gebracht.

daar zijn we wel aan gewend ,dat is ook niet het probleem,maar als ik dan onder de brug door ben en de ontvangst is dan weer goed "freezed " het beeld en krijg later rechtsbovenin mediagard te zien.

en komt pas weer terug na uit en aanzetten deco want dan initialiseerd die de cam weer opnieuw.

vrij zenders geen probleem,alleen de gecodeerde zenders.

zowel met orginele card als fun 4.

groeten alf

 
Hmmm vreemd probleem, je zou eens tetra1.0 in je UCAS kunnen zetten. Je hebt dan echter geen TPS meer geloof ik en je SECA2 kaart update niet meer. Dat zijn dingen die ik gehoord heb, dus pin me er niet op vast ;)

 
wat ik heb begrepen,schijnt er een verbetere versie van de xtreme op de markt zijn,die niet het probleem heeft met het,iedere keer opnieuw, initialiseren van de cam zodat het beeld blijft hangen en je de decoder uit en weer aan moet zettenmocht je hem hebben over geschakeld als hij op een gecodeerde zender stond.

heb iemand erover gesproken die heeft me verteld dat ik nog even geduld moet hebben,minimaal een maand, en dat er waarschijnlijk ??? een update komt voor de software van de oudere xtreme decoders.

en dan hopen ze dat het daar ook bij voorbij is,kon hij niet met zekerheid zeggen,kan ook een hardware fout zijn en daar kunnen/willen ze niets aan doen.

groeten alf

ps heb de penta 1.09 er weer op gezet en schakel nu iedere keer bij een brug maar over naar een vrije zender en na de brug weer terug naar de gecodeerde zender,maar met wat geluk maar voor een maand ???

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan