ZOEK APPARAAT OM IRDETO-CODÉ'S TE WIJZIGEN

B

Bernie

Hoi, ik heb een Irdeto-kaart (nog een oude) blauwe.. en zoek een apparaat om voortaan zelf de de zgn. keys in de kaart te schrijven. Kan iemand mij hiermee helpen ? Wat kost het en is er ook een uitleg etc. bij ?

Ik deed het vroeger bij een satellietwinkel knip knip maar nu dat moeilijk gaat vraag ik jullie hulp.

Omdat ikzelf maar een arbneidsongeschiktheidsuitkering heb kan ik helaas niet zelf een officiëel abonnement nemen.

Ik hoop dat iemand mij wil helpen hiermee.

Groeten van Bernie knip knip

[Edited by denktenk on 15-03-2001 at 18:15]

 
Bernie, ik heb je posting iets aangepast. Dit om te voorkomen dat bepaalde personen in moelijkheden worden gebracht.

 
Wat jij nodig hebt is een zgn. Phoenix-programmer. Kosten nieuw rond de fl. 100. Te koop op diverse plaatsen op internet, maar ook nog wel in een aantal satelliet-zaken. Aan te sluiten op je PC, en je kan je kaartje updaten. Hiervoor heb je de zgn. .CRD files nodig; hou er wel rekening mee dat hier steeds moeilijker aan te komen is. Je zou ook je originele kaart in de kast kunnen leggen en op goldwafer-kaartjes over kunnen stappen; daarvoor zijn de files makkelijker te vinden.

Een uitleg zit er niet bij zo'n apparaat, maar via een FAQ (ook op de diverse boards wel te vinden) wordt prima uitgelegd hoe dit werkt.

Hou ook de diverse 'te koop' forums in de gaten, daar komen ze nog wel eens langs.

 
Ik wil toch nog wat vragen. Met de M*C* moet je,

als je ze geopend hebt en ze zonder blokker gebruikt

ongeveer elke 2 dagen opnieuw proggen. Of heb jij

nog werkende blokkersoft?

Leen

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan