Loggen op NL

S

Satslope

Het wordt weer interessant, loggen op de oude vertrouwde pid (012C) van onze grote vrienden.

Als ze namelijk de kaartjes van abonnees gaan inruilen, zullen ze vermoedelijk de oude kaartjes afzetten. En er verdwijnen/veranderen channel-id's dus iedereen die nog wat kan loggen: standby for action!!!

Ik zal binnenkort eens beginnen (weer eens wat nuttigs gaan doen ipv op internet te ouweh...), eens kijken of ik nog werkende setjes HMK etc heb..

Wat ook mogelijk is, is als de nieuwe kaartjes voor de filmzenders zijn vergeven, er helemaal geen EMM data meer naar de oude multichoice kaarten wordt gestuurd. Het zal kanaal min aan hun reet roesten of de publieke/commerciele omroep gekraakt is, dat is niet hun probleem.

Tenzij er wat filmboeren gaan mopperen. Maarja, er zijn zoveel oiginele kaarten (dus HMK setjes...) ;)

I2 data is dacht ik met superencryptie dus daar kun je weinig mee, maar het is sowieso handig om dat ook eens op een schijf te krassen voor eventueel toekomstig gebruik ;)

 
Laatst bewerkt:
Nou, hij staat volop te loggen maar nog steeds de oude stream.

Ze zijn nog niet begonnen lijkt me.

Het is trouwens niet onmogelijk dat ze EMM data (let op, niet ECM!) op 1 stream door elkaar zenden. De decoder bepaalt ahv de adressen op de kaart (hex/UA/oid) toch wat er naar de kaart gaat, dus je mag best een keyupdate voor I1 en I2 in dezelfde stream stoppen.

We zullen zien ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan