Mogelijkheden Taquilla clonen?

H

HAWKEYE

Is het mogelijk om een Taquilla originele kaart te clonen? Heeft dat zin? Autoupdate maken zal wel nog niet mogelijk zijn, of wel?

Ik wil zowel hier als in Spanje kunnen kijken... dus clonen dat ding...

Hopelijk gaat het...

Dan hebben er meer mensen iets aan ;)

HAWKEYE

 
Moet je een stukje DNA eraf halen en op een kweek zetten, dan inbrengen in een embryo van een andere kaart en die broed je uit. ;) ;) ;)

 
wel een kussentje ertussen.... tijdens het broeden.

anders breken de eieren.... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

 
Naja, een kweekje maken in een bakje met de juiste temp enzo is wel een optie, maar volgens mij heb je sneller beeld als je je schotel op Hispasat 30W richt. Bovendien krijg je er dan nog een paar extra cloontjes bij...

Grtz,

 
Het kan wel, ik heb laatst nog een taquilla kaartjes kwekerij gezien.Je hebt alleen wel een hoop van die kweek lampen nodig.

 
Mag ik hier uit concluderen dat het nog niemand lukt?

Anders had ik wel PMetjes gekregen met de vraag of ze de kaart mochten "lenen" om te clonen...

HAWKEYE

 
Nou, volledig clonen betekent dat je alle keys uit kunt lezen en met de juiste adresseringen in een ander origineel kunt schrijven.

Dus dat je van een origineel het serienummer kunt resetten of wijzigen. Mhh misschien heeft iemand in Spanje dat voor mekaar gekregen..

 
Dus hier kan niemand het? Nog niet.... Jammer...

Anders kocht ik een abbo in Spanje en kon ik het hier ook kijken... en diegene die dat voor me doet kan dan ook anderen een plezier doen ;)

HAWKEYE

 
Ja het punt is dat wij geen kaartjes van Via digital hebben. Er is wel wat uit te lezen, want ze zetten regelmatig nieuwe keys voor deze zenders op het net, maar volledig clonen betekent dat je zowat alles gekraakt hebt. Je eigen gegevens weggeven is trouwens wel link, want als dat uitlekt heb jij ook geen abo meer.

Ik neem aan dat er bij nagra ook mk's zijn, en die kun je vast wel uitlezen, maar dan moet je bij de spaanse sites zijn en daar snap ik niet zoveel van ;)

 
Werkt dat dan 2 kanten op? Hoe weten ze dan dat "jullie" mijn abbo gebruiken? Ik blijf toch betalen...

Moet ik steeds dat kaartje meezeulen... vergeet ik dat en wil ik kijken ligt het 1.800 km van me... niet echt handig...

Ik zal een aan Spanjaarden zelf vragen... misschien handiger... is het wel al mogelijk, of nog door niemand? Als Spanjaarden hetzelf al doen, wil ik wel eens rondvragen...

HAWKEYE

 
Bij een volledige kloon wordt ook de cardserial en de MK00/01 inclusief ppua meegenomen en als die publiek worden, kan je provider echt wel achterhalen van welke kaarteigenaar die afkomstig zijn.

 
Voor mijzelf en een paar vrienden/kennissen is dat toch geen probleem? Ja, als ie op internet vrij word verspreid... dan wel...

HAWKEYE

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan