Dreambox voor BT

M

Mike The Bike

Een Dreambox voor BT!? Tja..... wat zal iech zigge?

Gooie keus!

Grtz Mike

 
Bij de Duck had je het er nog over dat je een Linux machine wilde, hier durf je het wel bij de naam te noemen? ;)

 
Durf ik bij Duck ook hoor, maar ik was druk bezig ook nog met andere dingen ondertussen.

Van de andere kant ben ik er overigens niet zo kapot van dat de Dbox2 geen CI heeft en er nog eigenlijk geen andere Linuxmachines zijn anders was ik er nog niet eens aan begonnen maar ik heb nu lang genoeg gewacht op de Arnion, en moet toch wat te spelen hebben.

 
Ik ben toch blij dat zelfs de allerstugste dreambox haters overstag zijn gegaan :biggrin:

Grtz Bullet

 
welnee joh,, ik ben de allerstugste.... :biggrin:

voor mij blijft er gwoon een luchtje aan zitten dat ding.... :)

 
Is geen kwestie van overstag gaan, maar onder het motto: onderzoekt alles en behoud het goede;-)). En als straks mijn stapel weer te groot wordt....;-)

 
Tis best een leuk ding. (als je echt niks anders te doen hebt)

Staat hier bij mij als reserve ontvanger.

Met de software van SF of Jirka draait hij hier best.

En als je een beetje rond shopt ook nog voor een leuke prijs tekoop

 
Ja is niet de bedoeling, zal het zo eens splitsen.

Maar ik ben nog steeds anti-dreambox, alleen geeft het zich gewoon geen ander soortgelijk leuk speelgoed momenteel en de Dbox2 heb ik al gehad en daar was ik ook niet helemaal tevreden over dus ja wat moet een mens dan he.

 
Tja, de Arnion Linux was een mooi sprookje, zal er wellicht ook nooit komen.

 
Bijzonder jammer. Er komt overigens wel een andere, twin-tuner vanuit Korea, is op onze Satellietdag geweest in Elst.

Kan een leuke doos worden maar daar wil ik niet op wachten.

Komt ook een nieuwe Dreambox uit, zou ook twin-tuner moeten zijn dan als ik het goed begrepen heb, maarja, eigenlijk zouden er nog meer van die ontvangers moeten komen, ben benieuwd. Arnion heeft flink naast de pot gepiest wat dat betreft om het zo maar even te zeggen. :)

 
ik heb ook gezegd, ik wil niks meer van dream, maar toch overstag gegaan en een dreambox gekocht.

'T is toch wel een leuk doosje om mee te spelen, en voor het kijken gebruik ik gewoon me hummie 5400. (alhoewel ik mezelf toch steeds vaker betrap, dat ik toch de dreambox aanzet ipv de humax :):) )

 
Dat bedoel ik, in het begin was ie knap waardeloos, maar sinds hij zo'n beetje eindelijk op het niveau is van de Dbox2 is het inderdaad een leuke speeldoos geworden.

Heb ik vroeger ook al eens gezegd, dat ie toen dus knap waardeloos was maar omdat het linux was het wel nog iets kon worden, en op dat niveau is ie nu dus daarom dat ik ook weer eens spelen wil.:biggrin:

 
Originally posted by peez Tis best een leuk ding. (als je echt niks anders te doen hebt)


Staat hier bij mij als reserve ontvanger.



Met de software van SF of Jirka draait hij hier best.



En als je een beetje rond shopt ook nog voor een leuke prijs tekoop
Reserve? Dat is gewoon je hoofdontvanger, veel beter dan die topfield ;) Je durft het gewoon niet toe te geven.

Grtz Mike

 
Originally posted by Mike The Bike Reserve? Dat is gewoon je hoofdontvanger, veel beter dan die topfield ;) Je durft het gewoon niet toe te geven.

 


Grtz Mike
Wat een onzin!!!!!!:confused:

Je weet toch wel wat er in de woonkamer staat?

En dat is in mijn hobby kamer ook zo!

Lekker feeds zoeken met mijn 5000.:tong:

4.2.2

En dan heb ik nog ergens een Dreambox staan.

Zie me nou niet feeds zoeken met een Dreambox.

Gebruik deze box alleen maar voor sport opnames.;)

F1 en Moto-GP.

 
Gebruik deze box alleen maar voor sport opnames. F1 en Moto-GP
Precies. Voor de belangrijkste dingen dus. Da's nu net wat Mike bedoelde.:biggrin:

 
Tjeetje Peez wat ben jij al vroeg op!

Oh ja kzie je dadelijk wel.

Grtz Mike

 
Tja ,het is maar hoe je het bekijkt , ik heb de mijne vanuit duitsland ,dus dat luchtje valt wel mee ;)

Hardwarematig is het gewoonweg bagger ,als ik al zie hoe de hardwaremodificatie van de voeding is uitgevoerd, power supply op het mainboard en ga maar door .......

Wat niet wegneemt dat de box kwa hobbynivo niets is ,ik heb de mijne niet 1 keer in de kamer gehad ,hij staat gewoon op zolder op mijn buro onder handbereik.

Kijken met dat ding doe ik niet ,maar hobby-en ............

Wat betreft de hobby is dit ding toch echt wel het d-box2 ontvangertje voorbij gegaan.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan