KEYCARD reader Blaupunkt

X

xgabox

fijne mannen hebben mijn auto effe " geleegd"

zeer vakkundig mijn travelpilot gedemonteerd-

ik was wel zo slim, mijn KEYCARD te verwijderen.

wie weet er daarom een software programma om deze keycard uit te lezen.

dan wel wie kan dat voor me doen..?

ik heb zelf alle eeprom programmers en readers wel.

maar ben nog gelukkig geweest is het vinden vd soft.

ik heb al wel contact gehad met Blaupunkt NL , maar die gaven als optie de kaart naar blaupunkt brussel te sturen.

dat duurt waarschijnlijk zo lang dat mijn navigatie reeds over alle bergen is,

ze kunnen absoluut nix met de Navigatie zonder Kcard.

nog niet de radio werkt ermee.

het gaat mij puur om de info.. welke ik kan gebruiken voor aangifte,

dan zal ie misschien ergens aangeboden worden voor een Kaartaanvraag,

welllicht heb ik dan een klein kansje dat ie weer opduikt ergens.

wie helpt??

BTW , ontvreemd op 23 okt 2003 rond de middag,

travelpilot DXr70 kleur zwart. zonder keycard,

wie em vindt. of wat weet wat leid tot terugverkrijgen krijgt beloning.

 
Tjonge het zit je wel weer tegen.:sad:

Maar ik denk dat je hem het beste kan opsturen zodat ze geen nieuwe keycard meer kunnen aanvragen.

 
Gelijk de importeur en dealer waarschuwen zodat er bij een eventuële aanvraag naar codes en onderdelen, gelijk ingegrepen kan worden.

Bij een soortgelijke ervaring met een portofoon en andere apparatuur mag je er van uit gaan dat ie noooooooit meer opduikt!

Vervelend, daar je veelal ook niet verzekerd bent voor dit soort 'leeghaal' praktijken.

Pff, ik kan mij heel goed voorstellen wat je gevoeld hebt bij deze lugubere ontdekking.

Ik had bij mijn ervaring(en) zelf het idee dat ik elke junk of ander duister individu in de kraag wilde pakken en even nadrukkelijk duidelijk maken dat ik niet echt gesteld ben op zijn werkzaamheden.

Waarschijnlijk zou ie het daarna nooit meer doen omdat deze geen bruikbare armpjes en beentjes meer zou hebben om ooit nog eens zo'n 'leeghaal' poging te ondernemen.

Wat een wereld zeg........ fijn dat er mensen zijn die niet van andermands spulletjes af kunnen blijven. :sad:

 
Tja, zolang er mensen zijn die "gevonden" spullen blijven kopen, zal ook het dievengilde nooit werkloos worden.

 
Supertriest dat dit soort dingen gebeuren.

Jammer dat niet 1 van je graafmachines(hondjes)lag te knorren op de achterbank.

Succes Ghost.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan