alphacrypt module

J

JB

Hallo allemaal,

Een vraag ik weet dat alle euro ci's om tre bouwen zijn een ander euro vi bv aston 105 naar alphacrypt en irdeto euro ci naar alpha crypt. Dit kan alleen door de flash eruit te halen over nieuw te proggen en er weer via solderen terug in te zetten. Is of heeft iemand een *.sbr file om dit via de nokia 9600 te doen ?

 
Ja dat kan en de .sbr is hier te vinden:

http://www.lefdata.com/ci_ca/ci.html

Ik raad het alleen af om van je modulle een alpha crypt module te maken want orf heeft iets in de soft ware veranderd dat de cam kapot gaat.

Het heeft bij mijn 1,5 jaar gewerkt met versie 1.10 alphacrypt in een Irdeto 1.06. Daarna nieuwe software via de satelliet geladen 2.00. en cam nog een paar weken gewerkt toen kapot.

Van Hobbyman gehoord dat er al vele cams zijn gesneuveld met alphacrypt software.

Dus je bent gewaarschuuwd.

 
Oke dan bestand gevonden en geprobeerd in de nokia 9600 maar krijg steeds een ci-error in de blauwe balk in de tv.

Andere ci geprobeerd zelfde probleem.

Heb jij misschien dan een werkende file ?

Mvg

 
Als je al een ci error hebt voordat je begint met die sbr naar je ci te sturen kun je het vergeten.

Zolang een ci niet fatsoenlijk geïnitialseerd wordt kun je nooit met behulp van een sbr je ci updaten.

Openmaken en de flash extern proggen is dan nog de enige mogelijkheid.

 
Het herprogrameren van een ci met euro hardware met een subroutine lukt alleen met de Irdeto 1.04

Voor de overige type's is er geen loader public.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan