d-box...welke cam..

O

opeltje

even een vraagje...ikheb een d-box met amon 2.2 cam. deze cam wou ik al enige tijd geleden verranderen naar de nieuwere versie.

omdat ik langere tijd andere dingen te doen had is het er niet van gekomen. nu wil ik eigelijk wel wat meer met de box gaan doen. mijn vraag is daarom welke cam kun je nou het beste gebruiken om er het meeste uit de box te halen? mischien is het een vreemde vraag....maar hier zitten wel de meeste mensen die vanalles geprobeert hebben en hierin dus ook zo hun mening hebben. dit voordat ik weer iets in de kast heb liggen waar ik niets mee kan...

groeten opeltje

 
Opeltje , ik heb (NoOnManIt 1.2) en een aangepaste Amon 54(p) in zitten . Met die aanpassing kan ik em ook in de Pace 500 (heeft nu weing zin meer) en de Echostar DSB 9800 gebruiken (ORF)

Daarmee doet ie in de Nokia ook Viacces en Nagra (Palco's Hispasat)

Ik heb echter zojuist gelezen (S*****l) dat er een 4.01freeX zou zijn , als ze em in m'n mailbox zetten kan ik em

testen/vergelijken .

Tja , het blijft in beweging .

 
bedankt voor de info trust. zoiets moet het wel worden denk ik...overigens ben ook wel nieuwschierig wat de andere versie doet......

groeten opeltje

 
Hij doet dus hetzelfde als de Amon 54P

Meteen na het uitkomen van deze Conax-versie zou het met een speciale fun-file , mogelijk zijn om FreeX TV te zien .

Helaas heb ik het niet kunnen testen omdat de levering van de "lege" eproms op zich liet wachten .

Toen ik ze had , was de "Fun" al voorbij door een wijziging in de codering .

--------------------

Gr. Trust ('t blijft mooi spul hè , wat zég ik : 't word steeds mooier)

Sathobby houd je van de straat , tenzij je van het dak af valt .

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan