C+ blauw nu zwart

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
C+ blauw heeft de 602 uitgeschakeld en is overgegaan op 622, dus over en uit voor irdeto1

 
Mooi, blij dat iemand het bevestigt, ik was al aan het zoeken naar de Phoenix interface om het te controleren.

 
Originally posted by JoostA Mooi, blij dat iemand het bevestigt, ik was al aan het zoeken naar de Phoenix interface om het te controleren.
Sorry season interface. Maar what the heck, ik ben het hele programma kwijt, het moet ergens op een PC staan die niet naast de TV staat. Dat wordt zoeken op al die harde schijven !

 
En dat doen ze altijd op een dag dat je wat aan het testen bent...:sad:

Begon m'n freecam al bijna te wantrouwen, maar na drie ontvangers moest ik toch toegeven dat blauw echt weg is...:)

Grtzz FranX

 
Ow???

Vanochtend toen ik keek was die weer terug dan :)

Vanochtend is 06:30 uur ;)

 
Klopt, voutje van mij, bij mij was rood en blauw weg vanaf die middag... ehmz.. wat was het ook alweer? Woensdagmiddag geloof ik he?

Daarna had ik niet meer gekeken, pas na dat ik hier gepost had, heb ik 's nachts weer even gesnuffeld en toen was ie er weer dus dan is ie er waarschijnlijk niet lang uit geweest.

Maar gezien blauw toch op zwart blijft zal het toch niet lang meer duren eer dat ook met rood zal gebeuren (wat een kleurengedoe he). :)

 
ach ja.. je kunt nou dvd's kopieren, downloaden vanaf internet. Wie zit er nog op een zender met ouwe films te wachten? Het leukste is als je een film al hebt voordat ie in premiere gaat :lol:

 
Nu wel.

Kan ik hem nu maar op één ontvanger nog zien.

Maar ja, wat keken we nu eigenlijk.

Echtgenote was de opperzapper.

Meestal had ze één van de commerciële aanstaan.

Had ze ook meestal een plaspauze.

Ik denk er zelf over om het abonnement op te zeggen vanwege het GEWELDIGE aanbod en gebrek aan Formule 1.

 
Tja ,nu ben ik haast wel verplicht om een cardserver op zolder neer te zetten waarop de andere ontvangers kunnen "connecten" 1 abo is mij genoeg.:):)

Maar feit is inderdaad dat de plusserts "om" zijn.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan