aanbieding bij grootgrutter

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Was net ff aan het boodschappen doen bij een van oorsprong duitse supermarkt keten en daar hing een plakaat dat ze vanaf woensdag een satellietset in de aanbieding hebben, incl ontvanger met embedded irdeto en 2 CI's voor (ik dacht) 229 euro. Op hun site is er nog nix te vinden.

Het gaat hier om een grootgrutter van 4 letters met de letters L,D en I in de naam. De 4 vierde letter vertel ik niet, maar het is geen L;-))))), maar vorige week waren er demonstraties van al die boze boeren;-))

 
Geen leugens vertellen, die 4de letter is ook een L.:biggrin:

Wel even HEEL goed opletten dan. Een tijdje terug hadden ze ook zo'n ontvanger, die heette dan FTA CI ontvanger, en zat dus niets embedded, maar wel 2 CI slots en dan wordt 229 toch al duur als je een Xtreme voor een paar tientjes meer nieuw hebt.

Ohja, hier hadden ze een aanbieding, 5 DVD-RW's voor 12,99 stond in de folder.

Wat bleek? Er werd een groot wil vel onder gehangen, het waren namelijk geen DVD-RW's maar DVD-R's. Aan de prijs hebben ze echter niets gewijzigt, ondanks ook mijn protesten daartegen en zo liggen ze (in elk geval in Stein) al 14 dagen voor bovengenoemde prijs en dat is erg duur voor een gewone eenmalig beschrijfbare DVD, want je komt dan op zo'n 2,60 euro per stuk, en daar heb je dus altijd goede RW's voor.

Zelf overigens wel bof gehad op de HCC zondag... 100 Arita's voor 95 euro.:)

Pioneer DVD +/- RW brander (DVRa06) ging over de toonbank voor 90 euro.

Plextor 8x DVD schrijver ging weg voor 230 euro.

 
4e letter is ECHT geen L;-)

Deze grutter heeft zover ik weet nog nooit een satreceiver verkocht, dit itt die andere duitser

 
Oh jawel hoor, wat ik schreef klopt, die met 2x een L in de naam heeft ook een satreceiver verkocht gehad, de Fta CI ontvanger, als ik me niet vergis, is er zelfs ooit eens een kleinigheid hier over op dit board geschreven.

Maar als jij een andere bedoelt is het ook goed hoor, momenteel heb ik nog genoeg te spelen met mijn huidige ontvanger.:biggrin:

 
Pff, belachelijk!

Ik koop mijn auto ook niet bij de bakker.

Ik denk dat ik ook maar levensmiddelen ga verkopen...

 
Nou ben wel benieuwd!

Heeft iemand die ontvanger nog kunnen vinden/kopen bij deze winkel?

Ik namelijk niets in de advertentie in de krant zien staan hierover.

 
Viel mij in een keer in dat de eerste letter van het alfabet hier ook nog wel eens van pas zou kunnen komen in de naam van deze grootgrutter.:)

Maar helaas hier geen reklameblaadje daarvan gezien dus kon ook niets zien of er iets in stond,

Zou ook om een lokale aanbieding kunnen gaan dat komt ook wel eens voor.

 
@BT daar ben je snel achter;-))))

Toch waren er wel wel wat hints in die richting:))

Denktenk:

vorige week waren er demonstraties van al die boze boeren;-))

Rienk:

Aaa geen L

 
Originally posted by drz Pff, belachelijk!


Ik koop mijn auto ook niet bij de bakker.


 


Ik denk dat ik ook maar levensmiddelen ga verkopen...
Nu dat je dat zegt, in België kan je al een hele tijd auto's kopen bij Colr**t, en die verkopen ook brood.

 
Ja en hier op het tankstation krijg ik ook chips en vers belegde broodjes (staat tot 18.00 zo'n meisje die ze smeert en belegt enzo), dus waarom zou je dan geen auto bij de appie heijn kunnen kopen? :biggrin:

 
Zeg het maar niet te hard!

Er zal een dag komen dat je, tijdens het booschappen doen, met een Opel in je winkelkarretje bij de kassa komt! :biggrin:

Het zullen trouwens beste winkelwagentjes worden.......

 
Nee hè, nog meer opelrijders???

Bij inleveren van 10 streepjescodes van Smarties/M&M's een echte SMART cadeau! Dat is wel leuk als hebbedingentje. Beetje mee over fietspaden scheuren als er files staan...

 
Of zoals HP het doet, bij aankoop van 2 cartridges "bijna" gratis printer. ;)

Kocht laatst zon sing bij de aldi, 65 euro. Nieuwe cartridges kosten 25 euro per stuk, en dat voor 10ml inkt! Dán heb je nog eens een koopje!! Als die dus leeg zijn dan koop je gewoon een nieuwe printer.

Net als die miljonair die zijn Rolls verkocht, de asbakjes waren vol :)

 
@Satslope, dat van die printer ken ik; heb ik ook al eens gedaan... en verkocht toen de cardridges op waren deze printer voor 25,- !!! Da's makkelijk geld verdienen!

Matrix

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan