Help !!!

J

Josje01

NA de installatie van Win XP prof. en véél grijze haren erbij ben ik nu op zoek naar nieuwe drivers voor een Canon FB 310 scanner ik zoek me rot en vindt alleen maar verwijzingen die uiteindelijk leiden tot niks. Misschien iemand die hier wat meer ervaring mee heeft?? Alvast bedankt: Greetz :Josje01

 
Canon ondersteunt voor onze scanner geen XP.

Dat betekent dus dat er geen drivers zijn voor de FB310 die voor XP geschreven zijn.

Wat je dus het beste kunt proberen is om er NT4 of win98 drivers op te zetten met als gevolg dat XP gaat zeuren over certificering.

Kijk hier even voor de drivers in het engels.

Er is ook geen nederlandse ondersteuning.

Ik heb de scanner maar aangesloten op de pc waar voorlopig toch '98 op blijft staan, heb ik er verder ook geen gedoe mee.

 
Laat Windows XP leker zeuren over certficiering. Als dat alles is en het werkt ben je gewoon klaar. Er is legio software waarvan de fabrikantr al op voorhand aankondigt dat je dat gezeur krijgt maar dat je desondanks gewoon door kunt gaan met installeren. Ik kan mij dat herinneren voor min Arctec flatbedscanner en vor mij HP Officejet 500-en-zoveel.

 
er is daar wel een driver in het engels beschikbaar voor win2000.

vogens mij werken alle win2000 drivers toch ook onder xp?

groeten opeltje

 
Ik heb dat geprobeerd.

De driver voor '98 werkt gewoon niet.

Die voor 2K geeft zelfs gerotzooi onder XP en wordt dus door XP verbannen.

Simpelweg, het gaat niet !

Het zou natuurlijk kunnen dat het na SP1 weer anders is, dat weet ik niet.

Bij mij werkt het nu dus, en ik ben tevreden met hoe het nu werkt.

Het is gewoon jammer dat canon die scanner (inmiddels alweer een jaartje of 5 oud) niet meer ondersteunt.

 
Yups, maar zo'n dingen gebeuren ook met nieuwe printer/scanners

Ikzelf heb ook een jaartje moeten wachten vooraleer mijn HP g65 degelijke drtivers had onder winxp

trouwens er zijn nogal wat low-budged scannertjes die het laten afweten zonder drivers onder win xp

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan