Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Salu2

stom geweest

Recommended Posts

Guest Salu2

Hoi allen,

ik heb een flash file leten openen met notepad en nou opent windows alle flash bestandjes met notepad en ik weet niet meer hoe ik dat ook alweer terug kreeg zodat ik het in mijn programmer kan laden. HELP, weet iemand nog hoe dat moest.

Alvast bedankt,

Groeten Salu2

open verkenner>extra>mapopties.

Klik op de file extentie die je wilt veranderen en kies daarbij het programma dat je aan die extentie wilt koppelen.

In het land der zwartkijkers is drie-oog koning.

Guest Salu2

Hartsikke bedankt denktenk.

Groeten Salu2

Guest Salu2

Ik hoop niet vervelend e worden maar ik heb nog een vraagje. En hoe kan je een textbestandje gemaakt in notepad veranderen in een hex bestandje.

Alvast bedankt

Salu2

Als het een file voor een kaartje is, kun je hem ongestraft de extentie .hex geven, dus bv ex_eep.hex.txt of ex_eep.txt renamen naar ex_eep.hex.

Aangenomen dat het geen .bin file was. Dan kun je hem inladen in een editor proggie en saven als .hex

In het land der zwartkijkers is drie-oog koning.

Guest Salu2

Nogmaals bedankt dentenk,

groeten Salu2

Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.