prem op mm 9500???

A

alf

goede dag allemaal

ik wilde weten of er een mogelijkheid is om met mijn,geholpen,mm 9500 de premiere kanalen met de nieuwe card van prem te bekijken.

of moet ik hem weer om laten bouwen ???

als alles goed gaat krijg ik rond deze tijd zo,n card.

heb wel gevraagd,voor de zekerheid,om er een deco bij te leveren,kosten 1 EURO,weet alleen niet of dit lukt ???

ben afhankelijk van een ander.

abbo afgesloten voor 1 jaar,wacht vol spanning af wat het me brengt

in ieder geval Prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.

groeten alf

 
Een officiele Premiere kaart moet er gewoon in kunnen werken.

Maar wat bedoel je met "er een deco bij leveren voor 1 euro?"

Begrijp niet goed wat je bedoelt met een deco, normaal is dat de afkorting van decoder, maar een decoder kost normaliter veel meer dan 1 euro dus hoe bedoel je dit?

P.s Heb het over voor je verplaatst omdat het niet over DVB2000 software gaat maar over de ontvanger.

 
In dit geval gata het on een actie van Premiere , je neemt een abo van een jaar en krijgt er een Humax ontvanger voor de meerprijs van 1 euro bij cado.

Betreffende de kaart in een mm9500 ,ik hoop dat je de s1 kaart erbij krijgt, die loopt nl. zonder problemen in de 9500.

 
Met de S 02 kaart in m'n d-box (Dr Jamal 2003) werkt het (premiere Start) met geen enkele Amon cam , maar wel met de "dunne" bleucam van BetaResearch

 
Dat klopt , ook staat er nu in die dunne blue cam iets beschreven zodat vanaf heden alleen die kaart nog werkt in combi met die cam ;)

 
Originally posted by Black Tiger Een officiele Premiere kaart moet er gewoon in kunnen werken.


Maar wat bedoel je met "er een deco bij leveren voor 1 euro?"


 


Begrijp niet goed wat je bedoelt met een deco, normaal is dat de afkorting van decoder, maar een decoder kost normaliter veel meer dan 1 euro dus hoe bedoel je dit?


 


P.s Heb het over voor je verplaatst omdat het niet over DVB2000 software gaat maar over de ontvanger.
als ik een abonnement afsluit voor een bepaalde tijd ,dat is 1 of 2 jaar ,krijg je een decoder geleverd voor 1 euro.

weet niet wat voor adder er onder het gras verscholen ligt.

ik heb wel het totale pakket als het goed gaat 42 euro in de maand.

als het goed is gaat het op 1-1-2004 in,wacht nog steeds in spanning af.

de gene die het regelt had verplichtingen op de weinachtsmarkt en gaat de 28 weer aanwezig zijn.

weet alleen niet of ik er voor nieuwjaar nog kom.

groeten alf

 
Originally posted by Tech Dat klopt , ook staat er nu in die dunne blue cam iets beschreven zodat vanaf heden alleen die kaart nog werkt in combi met die cam ;)
Ik bedoel dan wel dat die blue cam alleen nog met die kaart wil.

Op het moment dat de kaart in de lezer gedrukt wordt, wordt de cam aan de kaart "gekoppeld".

Een soort boxkey dus.

 
"Ik bedoel dan wel dat die blue cam alleen nog met die kaart wil.

Op het moment dat de kaart in de lezer gedrukt wordt, wordt de cam aan de kaart "gekoppeld".

Een soort boxkey dus."

Je eerste bericht kon inderdaad dubbel uitgelegd worden , maar ik had al begrepen dat je dat bedoelde , want de kaart werkte daarna gewoon nog in de d-box 2 .

Ik weet ook dat er een manier is om die "heirat" weer ongedaan te maken , maar aangezien ik hier een aantal verschillende Amon cam's heb , laat ik em maar even zo .

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan