Bedankt Satellitefunboarders!!!!

P

peterkn

Even geen kletspraat, maar een bedankje aan de funboarders die me deze middag via MAS3 een bloemetje hebben laten bezorgen. Via via was men er achter gekomen dat ik zeer ernstig ziek ben, eigenlijk bezig met de laatste levensfase. Mooi dat er dan aan je gedacht wordt.. en dat via ouderwets speurwerk je adres achterhaald wordt!!

Dit doet een mens goed.

Peter

 
Tja wat moet je daar nu op zeggen .

heel veel sterkte toegewenst in deze tijd .

ook voor verdere familieleden natuurlijk .

en ik hoop voor jou (jullie) dat je de tijd die je nog hebt met elkaar samen dan ook als heel waardevol kunt beschouwen .

sterkte oprecht gemeend .

 
Laatst bewerkt:
Ook al kennen wij elkaar niet, ook ik wens je alle sterkte in de wereld toe, voor jou en je familie!

 
Peter,

als het leven zo'n drastische wending neemt, en je er ook nog een beetje mee plaagd ook, dan is het erg belangrijk dat je niet alleen staat.

je hebt al een beetje laten zien, dat je er niet gauw onder laat krijgen, (je Fietstochtjes van afgelopen zomer bv).

ook vond ik het frappant dat je nog "even" een Dbox2 avontuur aan wou gaan.

dat is toch prachtig dan als je met een geboren optimist te maken hebt!

je wilt graag ondanks dat je zwaar ziek bent.

dat verdient alle lof, dus van ons krijg je dan die aandacht die je toekomt..

ik hoop dan ook, dat je ons zolang als je kunt blijft bezoeken op het Board.

zodat je impulsen een beetje bij les blijven, en je nog kan genieten van al het leuks wat je nog even snel kan meepikken.

ik wens jou en je gezinntje het allerbeste voor de komende tijd,

en maak het gezellig met de feestdagen.

xgabox

 
Peter,

gelukkig hebben we nadat we vernamen dat je zo ziek was, je vrij snel kunnen traceren;-))) En voor een user die al zo lang bij het funboard komt doen we graag wat extra;-)

We hebben niet voor nix de woorden Satellite en Fun in onze naam staan, 2 dingen waarmee je je hopelijk nog veel zal bezighouden de komende tijd.

 
beste peterkn

ik ken ook alleen maar je naam van het board

en bij het lezen van je bericht schieten woorden te kort

ook ik kan je alleen maar sterkte toewensen

en probeer het beste ervan te maken zolang je kan

ik word hier echt stil van

herbies

 
ik weet niet wat ik moet zeggen man., Het is altijd zo logisch als je de dingen leest die hier beschreven staan. ook al weet je niet altijd wie achter het naampje schuilt

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar je moet weten dat ik met je meeleef en dat je de dagen van kerst en het nieuwe jaar in gelukkige toestand kan meemaken.

Ik wens je echt recht van uit mijn hart alles toe wat jij nu vind wat je te kort komt.

bha wat is de wereld toch slecht waarom blijft altijd de vraag ja toch waarom

toch op mijn manier

ach laat ook maar

bha

 
Dat het leven soms uit meer dingen bestaat dan alleen maar de leuke kanten wordt je plotsklaps duidelijk als je dit soort verhalen hoort. Het leert je hoe relatief eigenlijk een seca v1+ kaart of een nieuwe conax hack eigenlijk allemaal is.

Geniet van de korte tijd welke je hier nog is gegeven en haal er alles uit wat je er nog denkt te moeten uithalen. Sterkte de komende tijd..... niet alleen voor jezelf maar ook voor alle directe familieleden. Weet dat je altijd hier welkom bent met welk verhaal je ook kwijt wilt.

 
Eigenlijk is al alles gezegd wat gezegd kan worden, mooier kan ik het ook niet meer maken, er zijn al zoveel ware woorden geschreven.

Maar als gebruiker die reeds lange tijd van ons board gebruik mochten maken, zijn we blij je op deze manier toch weer even een kleine steun in de rug te hebben kunnen geven uit onverwachte hoek.

Veel sterkte toegewenst en voor de rest sluit ik me bij alle vorige sprekers aan!

 
Alles is natuurlijk al gezegd.

Ik ken je alleen van naam, maar dit soort dingen zijn natuurlijk nooit leuk om te horen.

Dus ook van mijn kant wil ik je bij deze Heel Veel sterkte aan jouw en je familie toewensen.

Probeer er nog zoveel mogelijk moois van te maken.

 
ik sluit me hierbij aan....ook ik ken je niet, maar ik wil je en je familie toch sterkte wensen in deze moeilijke tijden.

opeltje

 
Peter, woorden schieten tekort.Heel veel sterkte de komende tijd Ik hoop dat al je dierbaren je de kracht en liefde geven en dat jij hierdoor gesteund wordt..

Dat de kerst voor jouw een bijzondere betekenis mag hebben.'

ILYA

 
Peterkn,

ook ik ken je alleen van naam via je postings op dit Board, maar wens je in deze donkere dagen heel veel sterkte toe en hoop dat je sathobbie je enige verlichting brengt!

Grtz,

 
Peter,

Alles wat er te zeggen is staat eigenlijk hierboven al geschreven,toch ook van mij een berichtje om je te laten weten dat we ook hier aan jou en je naasten denken...

Grtz

 
Ik vind het fijn je ooit ontmoet te hebben, ik herinner me je als iemand die volop van zijn hobby genoot,

Je mooie verstopte huisje, je vrouw en dochter.

Sterven is de enige zekerheid in ons leven.

Iedereen van ons krijgt er mee te maken.

Als iemand te horen krijgt dat hij ongeneeslijk ziek is

En binnen korte tijd zal sterven, is dat vaak het begin van een moeilijke periode.

Afscheid nemen van het leven zwaar.

Ik wens jou en je familie veel sterkte.

Groet: Batyko

 
Peter

Woorden schieten altijd tekord als je dit soort berichten leest of hoord, zeker we kennel elkaar niet maar mischien treffen we elkaar toch nog ooit niet hier op aarden maar in een ander oordt.

Peter Jongen veel sterkte ook voor je vrouw en kinderen.

G.r Pecari

 
@peterkn,

Inderdaad, wat sjonnie5 al gezegd heeft is waar.

Alles is al gezegd en ik wens je van mijn kant ook veel sterkte op reis naar een plaats waar wij tenslotte allen terecht komen.

Laten we hopen dat het nog een tijdje gaat duren eer je gaat en dat je nog een beetje van het leven kunt genieten ondanks alles.

Dus, zou ik zeggen: probeer nog lekker veel lol te maken en wat er dan gaat komen is voor later een zorg.

Leven is kort, voor één iets korter als de ander, wat niet eerlijk is.

.....maar niemand heeft beweert dat het leven eerlijk is....

Ik wens jouw nog veel sterkte toe en zeker ook je naasten, die waarschijnlijk de grootste klap gaan krijgen!

...............................

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan