EMM management

S

Satslope

Zoals ik nu begrijp is er software waar nogal over wordt opgehemeld die een EMM blocker zou hebben.

Wat je daarmee bereikt is dat als je een top-abo hebt en je zegt dat op kun je nog een maandje extra kijken.

Dat is toch geen nieuws?

De providers sturen altijd een nieuw mk01/ppua setje als je van abo wisselt. In die string zit ook de PBM. Je kunt dat tegenhouden dan loopt de kaart inderdaad nog door op de oude maandkey, maar je krijgt geen nieuwe meer omdat jouw kaart uit de F0 matrix is gehaald.

Ik heb allang eens gekeken bij de oude seca1 signalen of er groepen van 8 bytes waren die identiek waren. Dat was niet zo, zelfs niet op de franse zenders dus ze gebruiken een MK niet meerdere malen zoals premiere dat deed. Nu is het met S2 niet mogelijk om dat uit te zoeken omdat ik de precieze opbouw van hun updatestring niet weet. Ook weet ik niet of de superencryptie over 8 of 16 bytes gebeurt. (ik dacht 16)

Zijn er namelijk compatibele groepen, dan kun je proberen een update die aan een andere groep geadresseerd is over je kaart te jagen. Dat zou moeten werken.

Nouja als iemand wat weet kan ik wel weer eens een log draaien.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan