settingslijst neutrino draaibaar.

J

JanAstra

Denktenk, in een van je vorige postings heb je gevraagd om

settingslijst neutrino.

Bij ump staat nu een settingslijst draaibaar.

Bij de read me staat dat je naar een website moet gaan en daar

staat dan hoe je die settings in de box moet inbrengen.

Staat:

var, tuxbox, conf zapit bouquet

var. tuxbox.conf zapit,service

var tuxbox conf, zapit, satellites.xm

To change zapit . conf-

enter telnet and type killall zapdit zapit. conf;

than reboot box.

Zou er op deze manier de settings van neutrino wel ingaan, of als ik killall zapit intype dan een bepaald progrmma van deze image beschadig.

Graag je reactie hierover.

Nog een vraag over het scannen van satellieten bij de image van rudbox2. Als ik een satelliet scan blijft hij altijd hangen na een paar minuten scannen. Ik heb alles al vervangen, satellite.xm bouquet en service,maar het probleem blijft.

Bedankt alvast

JanAstra

 
Waar het wel eens aan zou kunnen liggen is je Ucode.

Ik heb in het verleden ook wel eens problemen gehad met satellieten scannen, dat de box steeds vast liep.

Met een andere ucode erin scande hij goed, toen alles klaar was heb ik de oude ucode er weer in gezet om tv te kijken.

Matrix

 
Hoe kom ik aan een andere uncode.

En hoe vervang ik de uncode in de box.

Gebruik windows commander

Bedankt

JanAstra

 
Bij mijn ontvanger staat het mapje met de ucode in \var\ucodes. Het is ook mogelijk dat het 'ucode' mapje bij jou in \var\tuxbox staat

Het bestandje heet ucode.bin, meer ucodes zijn bij bv. ump te vinden. Voor mijn philips dbox2 gebruik ik de ucode 001a.

Wat je dus kunt proberen is de huidige ucode die in je dbox staat te hernoemen, bv. ucode_goed.bin en er een andere versie in te kopieeren die "ucode.bin" heet. Je kunt in Neutrino eenvoudig zien welke versie van de ucode je gebruikt, bij mij is dat in het service menu -> check ucodes

Vervolgens kun je de dbox even opnieuw opstarten en kanalen laten zoeken.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan