kanalen die wegvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

psymiwko

Ik heb een nokia 9800 s en een goldcard (denk ik, ken er echt niet veel van) en die goldcard zit in een decoder(denk ik) waar irdeto opstaat.

het probleem is dat de laatste maanden veel kanalen zijn weggevallen : canal + (rood, blauw en 16/9), xzone, tequila, die franse K zenders,.....

de vraag is nu juist of er nog een kans bestaat dat we die zenders nog kunnen ontvangen of we één of andere update nodig hebben?

sbs6, net5 en al de andere zenders kunnen we nog wel ontvangen

 
dan heb jij wel erg lang zitten wachten om dit bericht te schrijven.

de zenders die je nu aangeeft zijn overgestapt op een ander coderingsysteem.

om het de "gratis" kijkers een klein beetje moeilijker te maken oa. :biggrin:

 
Ja hoor, die zenders ontvangen is geen enkel probleem.

Echter heb je daarvoor wel een abonnement nodig (en misschien ook een andere CI module).

Voor de nederlandse zenders die je bedoeld (canal + (rood, blauw en 16/9), xzone) is dat heel eenvoudig en echt geen enkel probleem: je belt met een organisatie genaamd "canal+" en je krijgt een aardige meneer of mevrouw aan de telefoon aan wie je kunt uitleggen dat je deze zenders graag wilt zien. Vervolgens krijg je een kaart thuisgestuurt die al je zenders zogenaamd 'open' zet. Deze kaart stop je in je decoder en je kunt alle kanalen zien.

Tequilla en de K's zien is iets moeilijker, maar niet onmogelijk!!! je kunt echter alleen een abonnement afsluiten als je een adres in dat land hebt, of als je een kennis in Spanje of Frankrijk hebt, die het abonnement voor jou wil afsluiten.

Suc6!

Matrix

 
ok dit is nu niet echt het antwoord waar ik op aan het wachten was maar ik begrijp wel dat er niet te veel gezegd word over het "gratis" kijken want daar had ik het over. sorry ik zoek wel een andere oplossing

 
Laat even weten via PM als je er een gevonden hebt...

 
ik hoop dat dit cynisch bedoeld is,, ;)

hoedanook.... ik heb al gegeten en gedronken,,

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan