welke firmware in de Dreambox?

B

Bjorn-007

Ik zit dus te denken om een Dreambox 7000s te gaan kopen.

maar ik zie allerlei firmware, maar echt goede uitleg over wat er nu precies in zit is er niet (of ik kan het niet vinden ;) )

nu is mijn vraag, wat voor voordeel heb ik als ik de officiele firmware van dream er in doe, en wat voor voordeel hebben die andere.

wat ik er mee wil nog niet zo heel uitgebreid.

wil graag opnemen met de hdd en dan overpompen via netwerk naar de pc.

ook wil ik graag dat ik er dan een kaart in kan stoppen (net als mijn Nokia 9500) die 6in1 kan laten zien.

wat zijn de mogelijk heden??

 
Het is in feite heel eenvoudig. De standaard officiele Dream images zijn gewoon standaard.

De alternatieve firmwares zijn hierop gebaseerd. Als je zoals je zegt gebruik wilt gaan maken van fun 6in1 (wat we hier niet supporten) dan kun je beter alternatieve firmware nemen.

Hier zitten emulators in verwerkt die je kunt activeren en dan heb je geen fun 6in1 meer nodig dan werkt het zonder kaart.

Aangezien dit echter niet toegestaan is, is het vrij logisch dat we er op dit forum niet verder op ingaan.

De officiele firmware ondersteunt voor zover ik weet de officiele seca2 kaarten, althans de nieuwste versies als ik goed geinformeerd ben.

Opnemen op HDD en dan via het netwerk naar je pc overzetten is met elke firmware mogelijk.

 
De officiele firmware ondersteunt geen ingebouwde kaartlezer.

Dit heeft te maken met rechten.

Je bent bij gebruik van officiele firmware afhankelijk van het juiste moduultje met de juiste kaart.

 
aha, nu word het al weer een beetje duidelijker.

zijn er ook sites over de voordelen van sommige firmware's?

of zijn er mensen die ervaringen hier mee hebben, en zo ja waarom gebruiken ze juist deze firmware ??

ben benieuwd naar jullie reacties

 
Nou om het heel duidelijk te maken waarvoor gebruiken mensen GW/FUN ???

Nou de antwoordt zal jij toch wel wel weten???

Je moet zien dat deze image de GW/Fun vervangt of dat deze er voor zorgt dat er meerdere kaarten in de image loopt.

En als je Google gebruikt dan vindt je er genoeg over terug.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan