Tuinieren...Vissen....!!!

B

BeStrong

Wat mij opvalt is dat alle boarden voor de Sat-hobby allemaal weer online komen...echter je mag niet meer schrijven over S*C* I****O zeker het woord KEY niet meer gebruiken. Niet meer vragen om Key's of links en zeker niet hoe je een card van c+ kraakt! Wel veel kankeren over een zekere Freek ( ik ken de beste man niet!). Waar is de hobby stuff gebleven of zijn we online om online te zijn....!

Misschien dat we het dan eens uitgebreid over tuinieren of vissen kunnen hebben! Schijnen ook leuke hobby's te zijn.

Be Strong!

 
Nou, nu je d'r over begint.....

Ik heb een sloot achter mijn tuin.

Dus wij kunnen samen daar wel een boompje over opzetten, of een visje uitgooien....

 
Oh je mag het rustig hier in de kletspraat over tuinieren en vissen hebben.

Je mag best woorden uitspreken die hoeven wat ons betreft niet door **** vervangen te worden.

Waarom kankeren op ene Freek die je niet kent? Omdat die de door jou zo gewaardeerde hobbyboards steeds sluit.

Waarom steeds meer beperkingen op de terugkomende boards? Om te voorkomen dat dit weer gebeurd. Dus zoals we al eerder zeiden, je kunt een keuze maken, of weer alles vrij laten en binnen een week weer offline zijn, ofwel een middenweg zoeken zodat je kunt blijven.

Want zoals we ook al veeeeeeel vaker vertelt hebben... er zit veel meer aan de hobby vast dan kaartjes open zetten, dat is namelijk bijzaak, de hoofdzaak is de techniek.

 
Dat ben ik volledig met je eens BT , helaas word het nog wel eens over het hoofd gezien dat dit een hobby is en dat het kijken een (leuke) bijzaak is.

Als je een beetje tijd en moeite neemt om je een beetje in de materie te verdiepen zul je inzien dat je helemaal geen kant en klare paketten en files nodig hebt om bijv. C+ te zien. En dan heb je het over een hobby.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan