5 dummy providers ivm ecm csd

S

See4

Ik ben een paar dagen uit de running geweest dus vandaar deze ietwat late post.

Ik zag laatst iets op een spaans board over een attack van csd die te verhelpen was met 5 lege of dummy providers op de kaart.

Weet iemand hier meer van, danwel wat voor soort attack is/was dit ?

Groeten,

C4

 
Originally posted by See4 Niemand ?

 


(ik ben niet ongeduldig ofzo hoor ;-)


 


Volgens mij gaat niemand die 5 dummy providers er op zetten. Dan moet je al last *hebben* van die attacks om te beginnen en ook nog leuk vinden om zoveel ruimte op je kaart weg te geven. Dan wordt het straks net kwartettem als je iets wilt zien.


 

 


Groet,


 


C4



 
Deze attack en dus ook de oplossing met de dummy providers doet zich voorzover bij mij bekend alleen voor bij de goldbox (Italiaanse seca doos).

 
Nee, da's niet helemaal correct. Ik heb er een aantal dagen geleden ook last van gehad op mijn Humax/Aston 1.05.

Eens per twintig seconden viel het beeld even weg. Zowel de GW-versie die ik gebruikte als een Atmel-kaartje hadden er last van. Ik heb er nu een Anti-reset versie op draaien met 3 of 4 fake-providers, en die doet het wel goed. Heb je op een 1.5 nog altijd 12 providers over, voorlopig genoeg.

 
Oke, bedankt voor de aanvulling, ik had het nog niet gehoord over aston 1.05

Ik heb zelf met allerlei combos geprobeerd en niets kunnen ontdekken. (1.03, 1.04, 1.05 allemaal met mosc en 1.03 met gw)

 
FYI

New patched verssion. This file should be capable to solve new reset attack observed on french, spanish and itallian providers. Now exist 2 subdirectory Aston and Gbox. If You have a Seca Gold Box or a ASTON 1.05 program Your card with the file inside GBox, if You have a CI receiver with ASTON 1.00, 1.03, 1.04 program Your card with the file inside ASTON. This new file for Seca Gold Boxes must work 100% now at all reset attack performed by SECA providers until this moment.

0000 Seca Channel

0010 Tele+/D+

0011 +Calcio

001D Cyfra+

0029 Canal+ Horizons

000C CSD Espana

0003 Canal+ France

0004 CSN France

0019 Canal Digitaal

000F ABSat/TPS

FFFF Reserved* These providers can be enabled only on SECA embedded Gold Boxes (Remember ASTON Seca Cam can handle only 9 active providers + Seca 0000

FFFF Reserved*

FFFF Reserved*

FFFF Reserved*

FFFF Reserved*

FFFF Reserved*

0000 Seca Channel

0022 Fake Provider* These providers not exist on reality but must be inside to stop reset attack.

0033 Fake Provider*

0044 Fake Provider*

0055 Fake Provider*

0010 Tele+/D+

001D Cyfra+

0011 +Calcio

001C Mediaset

000C CSD Espana

0003 Canal+ France

0019 Canal Digitaal

0013 CSN France

000F ABSat/TPS

0029 Canal+ Horizons

0009 Numericable

 
Hallo theGIZMO

OP welke site stond die informatie, kun je me de url mailen ?

Reinder

 
@Happy2000,

Staat, zover ik weet, niet op een specifieke site...heb de info via een forum en eigen bevindingen verkregen.

 
Happy2000 kijk in uw mailbox.

 
Gizmo had geen email adres ...

 
Die versie van gizmo werkt goed je kan je kaartje alleen niet meer updaten met secanix want je kan niet meer naar de eeprom schrijven

Maar ik programeer dan ff een oude versie op de pic en als ik nieuwe keys heb gescreven de antireset pic versie er weer op

Als het goed is kunnen er geen fake keys meer geschreven worden daarom zullen de providers wel op deze toer gaan

Robbie

 
Gebruik een andere pic-file en verander ua...

Meer info kun je ook vinden in het s*ca_arst pakket. :biggrin:

Grtz Wiz

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan