Casinterface2

J

Josje01

Hoi, nou heb ik een casinterface2 aangeschaft wil dat ding toch niet draaien op een PC met Xp prof. hierzo???Wel doet ie het op mijn andere PC met win 98 se zou toch graag hem op de P PC hebben wie kan mij hiermee helpen?? Het is een kwestie van een probleem met de USB drivers.

Thankx:Josje01

 
Ik heb er zo op zich nog niet naar gekeken, maar heb je de Nederlandstalige handleiding al uit de downloadsectie gevist?

Het is me niet bekend of er daar iets over in staat, maarja, men wete maar nooit he.:)

 
Draait wel onder XP pro.

Mijn ondervinding is, als je pc een Intel µP heeft dan werkt het, heeft hij een AMD dan blijken er problemen te zijn.

 
er is alweer een nieuwe versie uit van cas studio, mischien helpt dat. je kan natuurlijk ook even op het duolabs forum zoeken.

p.s. hij draaid bij mij ook onder pro, met amd

 
er is alweer een nieuwe versie uit van cas studio, mischien helpt dat. je kan natuurlijk ook even op het duolabs forum zoeken.
Bij mij draait alles ook goed op XP pro (intel) met de nieuwste software van casinterface 2 is te downloaden bij duolabs.

 
Laatst bewerkt:
wel ik werkt met xp home

hebt de nieuwe studio 6.5 geinstaleert met de nieuwe drivers jungo drivers622

maar werkt niet hebt ook al mijne pc geformateert maar niks helpt

ben nu al 4 dagen bezig en niks

het heeft de maken met de usb device wat ik nu noch moet doen weet ik niet

hebt alles gevonden op luxsat heaven

groetjes pat pfff

 
copy/past van _www.casinterface.nl:

If you have problems with driver :

Check in your Control Panel -> System -> Hardware Tab -> Device Manager.

Check if you see USB Device in the list, or inside the USB Hub tab.

If you see a yellow mark on USB Device , right click on the USB Device and click on update Driver.

Let windows search for your driver in the DRIVER folder that you find in the zip file.

Follow windows to have the drivers installed.

als dit niet helpt, kijk dan even op hun forum, volgens mij heeft het met de usb drivers te maken

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan