1 dag te vroeg?

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Op Nos teletext de volgende melding:

120 Teletekst wo 31 mrt

********************************** 3/3

Kort binnenlands nieuws

***************************************

UTRECHT Utrecht CS is deels ontruimd na

de vondst van een verdacht pakketje in

een stadsbus.Het is een doos met de

tekst "verdacht pakket".Bomexperts zijn

ter plekke om het pakje te onderzoeken.

 
Op Nos teletext de volgende melding:
120 Teletekst wo 31 mrt

********************************** 3/3

Kort binnenlands nieuws

***************************************

UTRECHT Utrecht CS is deels ontruimd na

de vondst van een verdacht pakketje in

een stadsbus.Het is een doos met de

tekst "verdacht pakket".Bomexperts zijn

ter plekke om het pakje te onderzoeken.
Denk het niet, er is de laatste tijd nogal wat commotie sinds de toestanden in Madrid. Als dit een grap is dan is het hele slechte humor.

 
Ja oke, maar als er toch al een tekst op staat "verdacht pakket" dan kun je er toch al van uit gaan dat het een idiote grap betreft, zoiets gaan echte terroristen er echt niet op lopen zetten.:)

Slecht grap, maar wel weer overdreven om daar de bomopruimingsdienst voor uit hun winterslaap te halen.:biggrin:

 
Maar wat als de personen achter deze "grap" ook zo denken,zet er verdacht pakket op en iedereen denk dat het een grap is.

Als het bij nader inzien dan toch geen grap is,krijgt de politie weer iedereen over zich heen en gaan er koppen rollen en neemt men liever het zekere voor het onzekere.

Wat zou je zelf gedaan hebben?

 
Wat zou je zelf gedaan hebben?
Als politieagent zou ik gewoon zelf voorzichtig gekeken hebben. Tja misschien dat ik daar een risico mee gelopen zou hebben en je hebt ook gelijk dat terroristen zo zouden kunnen denken maar tot nu toe is dat bij mijn weten nog nooit voorgekomen.

Eens kan altijd de eerste keer zijn, maar zoals gezegd, dat risico had ik als agent wel genomen.

 
Het is natuurlijk wel zo dat Friezen anders met zulke grappen omgaan. Ik kan mij oud en nieuw nog herinneren met een bootje van Bruinsma!

 
We hebben inderdaad niet zo'n "explosieve" volksaard;-))

Daarom doen we rond de jaarwisseling ook andere dingen i.p.v. met rotjes te klooien..

 
Ik vind die "andere dingen" ook veel leuker dan met rotjes gooien.:biggrin:

Alhoewel ik dat "explosieve aard" nu niet meteen kan beamen als je hoort dat een heel dorp opeens kan exploderen (vernielingen aanrichten ook etc. en flinke vormen van negeren en discriminatie) als blijkt dat een shoarmatent zich er wil vestigen of gevestigd is.

Was een tijdje geleden in het nieuws. Had ik niet verwacht van de Friezen. Ik dacht dat die nuchterder en socialer waren.

Maar misschien betreft dit een bepaald deel van Friesland?

 
Ik vind die "andere dingen" ook veel leuker dan met rotjes gooien.:biggrin:
Alhoewel ik dat "explosieve aard" nu niet meteen kan beamen als je hoort dat een heel dorp opeens kan exploderen (vernielingen aanrichten ook etc. en flinke vormen van negeren en discriminatie) als blijkt dat een shoarmatent zich er wil vestigen of gevestigd is.

Was een tijdje geleden in het nieuws. Had ik niet verwacht van de Friezen. Ik dacht dat die nuchterder en socialer waren.

Maar misschien betreft dit een bepaald deel van Friesland?
Shoarmatenten zijn welkom niks mis mee ;)

Woont er een turk die goed geboerd had in een villa naast een tandarts. Op en dag staan ze allebei buiten. Zegt die tandarts: "Toch mooi dat een turk het zover geschopt heeft dat ie een zelfde huis kan kopen als een tandarts!!"

Zegt die turk: "Ja maar mijn huis is meer waard dan dat van jou!!" Tandarts: "Hoezo??"

"Nou,"zegt die turk "Jij woont naast een turk, en ik naast een tandarts!!!"

;) Prettig weekeind ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan