Viaccess2

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
67
Waarschijnlijk ligt Viaccess 2 binnenkort toch open;-)

Nadat er files van de Russische zenders waren verschenen, lag vanmiddag SCT, Extasi and Don't panic open op een funkaartje. Duurde echter maar een paar uur.

 
ah;-) de reden was dat ze een fixed CW stuurden het hele weekend, en nu sturen ze weer keurig de CW's om de paar seconden;-)

 
De files die er zijn werken wel, maar zolang er geen 08 keys in zitten zal het voorlopig wel zwart blijven. :sad::(

Het schijnt toch nog wel een probleem te zijn deze uit te kunnen lezen.

 
Al een beetje een oud topic maar er komt toch af en toe iets vrij nu, TPS, Art en nu de paar Dan channels en gewoon op gold geen dure kaarten nodig.

GR

 
Op Gold??? Ik probeerde gisteren keys voor tps in een ontvanger te zetten maar dat lukte toch niet.

Kan het ook weer op fun?

 
@BT

op gold, jep :):)

heb er hier 1 in een nokia9800 zitten werkt goed. Word die ook weer eens gebruikt:)

op fun weet ik niet, heb er op div forums wel naar zien vragen, maar heb nog geen filetjes voorbij zien komen.

Was verbaast dat me goldie nog werkte, na zolang onder een dikke laag stof te hebben gelegen:biggrin::biggrin:

 
Ja oke, maar dan spreken we over een bak met Viacces intern, dat gaat dus niet op voor alle ontvangers, dus niet op gold intern op Humax bijv. (met ci wel natuurlijk) Ik dacht al. Vandaar mijn vraag, en dat is nu dus duidelijk.

 
Ja gold werkt in de via embedded maar ook gewoon in een Jokercam of een Via cam, maar dat zijn ze op een MM enz werkt het niet.

En op de meeste modules zoals Dragon,Xcam,Mrv zit het in de software.

GR

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sorry I dont speak dutch,but I wondering if you got the hex files för Viacc

 
No sorry, we were just discussing that some viaccess channels opened again on a goldcard for a receiver with embedded viacces support.

However, we don't provide files here. For hex file you have to check other sites.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan