orginele kaart bewerken

G

grenszuuker

Sorry dat ik het hier moet vragen maar ik heb mijn pc moeten formateren ivm een opgelopen virus. Ik heb alle bestanden weer terug op het net kunnen vinden behalve het bestandje wat ik op mijn orginele kaarten kan proggen zodat ik er een nieuwe crd op kan zetten. Wie kan mij helpen aan dit belangrijke bestandje?

Alvast erg bedankt

Omdat dit geen vrijschakelbord is, mag je mailen

 
Mailen is natuurlijk leuk voor je, want het mag hier inderdaad niet. Als je toch gemailed wil worden door deze of gene, zet er dan even bij of je een 1.2 of 1.6 kaart hebt anders stuurt je dadelijk iemand de verkeerde en kun je ook nog gaan repareren.

 
Wat bedoelen jullie met een 1.2 of een 1.6 kaart. De rest is wel duidelijk.

 
Daarmee bedoeld men de versie van de irdetokaart en dat is wel zeer belangrijk om weten als men de kaarten wil proggen.

Groetjes,

exDumber

 
Hoe kom je daar achter ?

(WebSel-die-nog-niet-zo'n-kaart-heeft-maar-er-wel-een-wil-aanschaffen-zodra-z'n-sat-box-binnen-is.)

 
Door een stukje programmersoftware voor irdetokaarten op te starten als de kaart in de programmer zit.

Deze software heet bijv. Cardwizard, dan komt het automatisch rechts bovenin de hoek in een windowtje te staan (maar-dat-mag-je-niet-gebruiken-want-dat-is-illegale-software-dus-graag-deze-uitleg-niet-toepassen). :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan