code kinderslot DST5816

N

nitwit

ik heb begrepen dat de code voor het kinderslot op het kaartje opgeslagen wordt. Ik heb werkende hexfiles op een GW, en als ik het kinderslot wil aktiveren vraagt de flip om de code. Daar ik deze code er zelf niet heb ingezet, kan ik deze dus ook niet ingeven. Kan deze code ook geedit worden? Waar horen deze te staan op het kaartje?

tx

nitwit

 
het is waarschijnlijk per hex verschillend maar bij mij is het zo dat de code bestaat uit de laatste 4 waardes van de ua van seca

succes Geinponem

 
is toch gelukt. De files die ik heb hebben een kinderslot namelijk 6969 (toepasselijk) 'k kan ze echter niet wijzigen.

nitwit

 
geinponem, wil jij mij eens vertellen welke pic soft je gebruikt, ik ken er nemaleijk geen waar het kinderslot bij werkt met de laatste 4 cijfers van de ua, wel ken ik een versie waarbij het kinderslot vast op 6969 staat.

en geinponem, heeft jou pic soft geen last van de diverse attaks ???

 
bij veel hex files werkt het kinderslot niet meer of wordt gebruikt voor andere doelen (update) of is het eruit gesloopt om ruimte te maken

gr satboele

 
fenzo ik refereerde in mijn posting naar de funomatic soft voor de funcard hierbij is de parental code gelijk aan de laatste 4 cijfers van de ua van seca,maar ik kan mij ook vinden in de latere posting want de fun heeft nu eenmaal meer ruimte voor toeters en bellen.

Greetz Geinponem

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan