greenfield koopt nederlandse tak canal+

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
6.933
Waarderingsscore
92
Punten
48
Leeftijd
63
Locatie
nijega
hoi,

volgens dow jones heeft greenfield de nederlandse tak van canal+ gekocht.

in de loop van de week kommen ze er mee naar buiten.

bron: dutchmedia.

 
hoi,

het bovenstaande betreft alleen de zenders canal+rood, blauw, 16/9 en x-zone.

 
Oh wat raar, ik dacht dat de NL tak niet opgesplitst zou worden c.q. dat degenen die het betaalpakket over namen ook de NOB contracten zouden overnemen.

Dan ben ik eens benieuwd wie de rest van het pakket gaat verzorgen, bijv. ook de zenders als Cartoon Network, Discovery etc.

Interessante info trouwens, thanks!

 
hoi,

de ondernemingsraad van canaldigital is om advies gevraagd.

met de NOB contracten wordt waarschijnlijk de contracten bedoeld voor het door canal digital uitzenden van de nederlandse plublieke zenders.

 
Enne,hoe gaat dat dan als een firma de NOB kanalen gaat verzorgen in een andere codering?

Moet dan weer iedereen een andere ontvanger kopen?

 
Met de NOB contracten bedoel ik inderdaad de contracten voor het uitzenden van de Nederlandse publieke zenders.

Het NOB is het Nederlands Omroep Bedrijf (vroeger NOS). Voor zover mij bekend bestaan er een contract voor uitzending van die publieke zenders, mede oorzaak ervan dat C+ een aantal jaren geleden niet volledig naar Seca mocht overschakelen en mede in Irdeto moest blijven uitzenden.

Bij een bedrijfsovername is het niet zo dat vanwege de overname opeens alle lopende contracten automatisch eindigen, die zal men mee over moeten nemen of er zal iets anders afgesproken moeten worden tussen partijen.

Vandaar dat ik hier wel enigszins nieuwsgierig naar ben, dit gezien het feit dat de NOB zelf geen satelliettransponders ter beschikking heeft.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan