nieuwe internet manier...

Da's mooi;-)) Ik hoorde trouwens dat de waterleiding ook al plannen in die richting had. Alleen de waterschappen ruzieën nog wie nu de koppelstations moet beheren. Wel schijnt het dat het grondwater als backbone gigantische mogelijkheden kan bieden...

 
Er schijnt een adder onder het gras te zitten .

UPC wil wel meewerken . maar willen dan ook gas en water via de kabel leveren .

 
jemie, wat voor een splitter moet daar dan weer tussen?

groeten opeltje

 
Ik heb hier zo'n splitter liggen aan de ene kant 3/4 aan de andere 5/8 met metrische draad , geen teflon gebruiken :biggrin:

 
ik hoordedat ze willen stunten voor nieuwe abonnees.

bij de splitter word dan gratis een condensor en aardgasnozzle geleverd.

net als vroeger een aanbieding adsl verbinding met gratis modem. :biggrin:

 
Ik heb al gehoord van een hack.

Het schijnt dat als je de oven van het gasfornuis niet gebruikt, je het koppelstuk naar de oven kunt vervangen door een gas-internet koppelstuk die (in elk geval nu het nog niet wijd bekend is) in de gewone gashandel verkrijgbaar zijn t.v.v. eventuele defecte koppelstukken van abo's.

Je hoeft geen legitimatie of contract te overleggen om zoiets te krijgen.

Je kan dan dit koppelstuk inbouwen en aansluiten op je isdnkaart. Deze zou je dan moeten instellen op dual-isdn en dan heb je toch in elk geval 128k internet gratis.:)

Je Gasoleverancier merkt het niet omdat die gewoon denkt dat je vaker een cake aan het bakken bent in de oven.:biggrin:

 
Hier in spanje is het al tijden gekraakt met die oranje butaan gasflessen. je moet er wel 2 hebben, 1 om te uploaden en 1 om te downloaden. En als je de juiste connecties hebt laat je ze gewoon illegaal vullen met gratis highspeed internet tikken. Werkt perfect.......

 
ik rijdt op lpg.....zou het dan ook mobiel met de laptop in mijn wagen werken?

zo ja, waar moet ik de laptop op de lpg instalatie aansluiten?

groeten opeltje

 
Auto op lpg,werkt de sigarettenaansteker op op lpg......aansluitpunt laat zich raden!!!!!!

 
ik ga het morgen direct proberen..kan ik lekker internetten als mijn vrouwtje rijdt...

groeten opeltje

 
Internetten terwijl je vrouw rijdt? Dat levert 2 problemen op.

1.) Hoe doe je dat dan met de gaskabel die je nodig hebt voor internet naar het vaste aansluitpunt? Of heb je wireless gas.

2.) Je vrouw rijdt. Dat punt spreekt al voor zich... vrouwen achter het stuur... internetten kun je dan wel, maar veilig... daar zullen we het maar niet over hebben.:biggrin:

 
ik denk gewoon dat ik draadloos lpg ga internetten...moet alleen niet meer paffen in de auto...

groeten opeltje

 
Nu jullie het allemaal zo uitgebeid hier besprokken hebben komt er nu al je hoord het goed een aanbieder bij en je raad het al een nieuwe naam Essentagas (natuurlijk Essent) ze gaan nu ook deze markt veroveren dus wacht de aanbiedingen maar af er schijnt ook al een speciaal gas moden te zijn dat je kunt verbinden met de CV ketel en dat je dan overal in huis je pc kan zetten als hij maar bij een radiater staat en je een gasnetwerkaart opzet stuk hebt zit bij het pakket van Essentagas ziet er uit als een magneet en dat werkt echt heel goed 10mb lekker snel.

40€ geen geld.

Gr Pecari

 
Nja, dat is maar hoe je het bekijkt. Zaterdag op de Boets BBQ geweest en daar had iemand een cas2 meegenomen met gas-interface.

Nu weet ik niet wat je er allemaal mee kan, maar het zag er veelbelovend uit, als ik het goed begrepen heb, zou je de gas-interface middels de cas2 aan je Dreambox kunnen hangen en dan aan gas-sharing kunnen gaan doen, maar dat zou je even moeten navragen, want het was nogal gezellig dus heb niet alles meegekregen van wat er verteld werd.

Geheid dat Boets je er meer over kan vertellen.

 
De doos (die angstvallig dichtgehouden werd) vermeldde dat het om een Gas2 interface ging.

De afbeelding op de doos leek inderdaad wel verdacht veel op een Cas2 interface.

Uiteraard betrof het een model dat nog in bèta fase is.

Degene die het ding meegenomen had, had er ook een slangetje los bij.

Dat slangetje was opvallend dun en enigszins doorzichtig, en hij zei dat het speciaal geprepareerd was, wat ik direct van hem aannam.

Ik kon niet opmaken of de benodigde splitter nou ook in het pakket zat, of dat je daarvoor nog afhankelijk bent van de gasleverancier.

Mogelijk dat er vanwege de veiligheid alleen types met goedgekeurde terugslagkleppen gebruikt mogen worden.

 
Kijk. Het is maar goed dat MAS3 ook is meegeweest, heeft die het wat beter kunnen uitleggen.

Ik denk dat ik wat te diep in de drop-shot heb gekeken (die overigens wel erg lekker was). :biggrin:

Bedankt voor de nadere toelichting collega!

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens hebben jullie die BBQ met gas3 interface en Ethernet aansluiting niet gezien dan ???

 
Ja… en dat slangetje is voor de waterstof peroxidefilter.

Zodat er geen down en upload verschil meer aanwezig zou zijn.

Dit filter is zeer revolutionair en nog in beta stadium.

 
Nou, dat zwembad vertrouw ik ook niet helemaal, ik denk namelijk dat het gewoon koelwater van een of andere geheime installatie is en het heeft waarschijnlijk ook iets temaken met een "blauwe knop" ???

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan