Dat heb ik weer.......

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Hi,

Ik ben weer eens wat bezig geweest in windows xp en ondek dat ik b.v. wanneer ik naar START , CONFIGURATIESCHERM ga, ik niet kan schakelen van categorieweergave of Klassieke weergave.

Normaal kun je dat links bovenaan in het config scherm doen.

Nu kan ik wel heen en weer schakelen maar dan moet ik telkens de waarde in het register veranderen.

Mijn vraag is hoe krijg ik nu die optie weer terug in b.v. het config scherm ???

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Euh... goede vraag... kan je helaas niet helpen want ik wil niet eens meer terug naar originele weergave.

Maar het is wel handig om te weten dus als iemand het toevallig weet, ben ik ook gelijk geholpen.:)

 
om het menu start aan te passen klik ik met de rechter knop op de taakbalk en dan eigenschappen

daar kies ik windows klassiek

en dan bijv in de windows verkenner kies ik bij de mapopties de klassieke windows mappen

en om de rest van de kleuren weg te poetsen ga ik op het buroblad staan rechter muisknop

en dan kies ik bij de vormgeving windows klassiek

zo en nu lijkt xp tenminste minder op teletubbies

was dit je vraag

nee natuurlijk niet want jij deed het via het configuratie scherm

vandaar dat ik bang ben enz

herbies

 
@herbies Nee eingelijk vroeg ik wat anders maar wel leuk om te weten wat je allemaal uithaalt om van de eneinstelling naar de andere te gaan.

Wat BT ook al aangaf gaat het mij erom hoe je nu die keuze weer terug kunt krijgen die ben ik nu dus kwijt.

Wat ik ook al aangaf dat ik best om kan schakelen al doe ik dat via een register input maar dat maakt niet uit. Je kunt wat dat aangaat heel veel dingen onzichtbaar maken in xp maar om ze ook weer zichtbaar te krijgen moet ook kunnen. De meeste lukt wel maar deze kon ik niet vinden vandaar mijn vraag.

Maar wie weet komt er nog iemand langs die vertelt dat het heel gemakkelijk gaat door ..... te doen. En dan zeg ik Och is dat alles...

We zoeken verder.

 
probeer dit eens

ga naar controle paneel dan naar folder options , het tabblad general openen

en "show common tasks" aan vinken

sorry ik heb enkel Engestalige bullsh*t

 
Dat is hem wel ongeveer. Even vertalen.

Configuratiescherm nemen, dan "extra" en dan "mapopties".

Vink nu aan "standaardinstellingen herstellen" of zet bovenin de "klassieke weergave" op "algemene taken in mappen weergeven" en dan "toepassen" klikken.

Daarna kun je links klikken op "categorieweergave" en hups, 't staat weer zoals bij het begin.

Thanks voor de voorzet Luca.:)

 
Euh nee dus..

Had ik al geprobeerd maar werkt hier dus niet.

Volgens mij ben ik dat linkje kwijt en kan hij hem niet herstellen.

Ik krijg maar 2 opties in het linker scherm.

Windows update / help en ondersteuning.

Dat laatste is net wat ik nodig heb..

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan