Configuratiescherm, geen toegang wegens geldende beperkingen

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Nadat ik wat programma's heb verwijdert via 'Deze computer' en dan 'Programma's instaleren of verwijderen' heb ik nadat ik de pc opnieuw opgestart heb het volgende probleem.

Het lukt mij niet meer om in het configuratie menu te komen en krijg de volgende melding:

'De bewerking is geanuleerd vanwege op uw systeem geldende beperkingen.

Neem contact op met de systeem beheerder.'

Omdat ik als administrator ben ingelogd begrijp ik niet hoe ik een en ander weer terug moet zetten.

Heeft iemand een idee.????

 
Kijk maar eens goed naar dit onderdeel van je register:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer

Kom je er niet uit zet dan alle REG_DWORD waardes op NUL (0)

En je zult zien dat je alle toegang weer hebt.

Bij mij waren het allemaal NO..... Reg_Words en hier en daar stond de waarde op meer dan 0 wat betekend dat het geblokkeerd is toot op zekere hoogte.

Misschien dat iemand anders er nog wat aan heeft...

 
Altijd handig. Mooi dat je oplossing al gevonden hebt en thanks voor het vermelden, da's er eentje om te onthouden.

 
ikheb hetzelfde probleem, eerst spyware verwijderd (zou de oorzaak zijn), uitgevoerd wat hierboven staat, maar helaas, het is niet opgelost. suggesties?

 
ikheb hetzelfde probleem' date=' eerst spyware verwijderd (zou de oorzaak zijn), uitgevoerd wat hierboven staat, maar helaas, het is niet opgelost. suggesties?[/quote']
IK ben ook maar een lid , maar welkom op het forum

als het nog niet lang geleden is dat je dat hebt gedaan , een system restore naar een eerdere datum uitvoeren ( indien je deze functie niet hebt uitgezet )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Systeemherstel gebruiken lijkt mij dan ook in eerste instantie de beste oplossing.

Er is nog wel een andere manier maar die is veel omslachtiger, moeilijk, en je hebt grote kans dat je problemen met andere dingen blijft houden.

 
Heel erg bedankt mensen,

Ik kon helemaal geen programma's meer zien en dankzij dat ene kleine nulleke is het teminste opgelost nu.

 
Zo zie je maar weer dat ook ons archief voorzien is van interessante en behulpzame informatie.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan