vroeguh

S

Salu2

ja, vroeguh was het leuk en gezellig en spannend en vooral ook kicken. Nu, snif snif, is het....... ja, wat is het? Tijden veranderen, soms naar beter, soms naar NIET beter. Is het dan echt zo´n beetje voorbij aan het raken? Daar baal ik van want ik mis die goeie ouwe tijd.

Maar ja, een nietmachine niet, en een naaimachine niet! En rookworst zonder R is ookworst!

Groetn,

Salu2

 
Inderdaad tijden veranderen,van het klooien met een goldkaart tot een fun7,was altijd leuk om te doen,maar nu heb je de emu's en de images ook leuk om te doen maar ben het met je eens,niet zo spannend meer.

Het spul ligt vaak (zoniet altijd) panklaar op het net en kijkgarantie is vaak 100%.

Dat het nu een beetje over aan het gaan is,ligt aan onszelf,de boel is te public geworden en te veel mensen maken er gebruik van en dat vinden de providers niet leuk,geef ze geen ongelijk.

Maar....blijf het een leuke hobby vinden en als er veel op zwart gaat haken er weer veel mensen af en zo word het kaf van het koren gescheiden en blijven we met de echte "diehards" over die het niet uitmaakt of er een paar op zwart zijn of niet.

Als altijd alles maar open lag was het snel gebeurt met de hobby,dus wees blij dat ze 1 voor 1 dicht gaan :)))

 
Is helemaal niet zo erg als ze een voor een dicht gaan.

Wat dat betreft ben ik het met je mening eens goto. Het is goed voor de hobbyisten, de echte diehards dus.

Velen van ons hebben geroepen dat al dat vrijgeven en alles maar publiek gooien hiertoe zou leiden.

In elk geval kunnen we weer met de hobby aan de gang, helaas is het wel zo dat de techniek ook niet stil staat en het steeds langer duurt om echt iets te kunnen prutsen of je moet onderhand wel een ing. titel hebben of iets in die geest.

Da's dus wat ik zelf ook zo jammer vind, dat het onderhand jarenlang duurt (irdeto/2 bijv.) voordat het weer open is en dan weer te makkelijk gemaakt word.

Persoonlijk vond ik het bijv. bijzonder leuk om een half uur tot drie kwartier met een seca1 kaartje bezig te zijn, met commando's sturen en dan de uitkomst weer ergens mee vergelijken, weer commando sturen, uitkomst xorren etc. totdat je er eindelijk zoveel gegevens uit had dat je een backdoor key erin kon zetten uiteindelijk.

En daarnaast het zelf in elkaar schrijven van .crd files, het reanimeren van een irdeto1 kaart etc.

Die tijd zullen we waarschijnlijk steeds verder achter ons laten, het word steeds ingewikkelder en voor mij persoonlijk is het inmiddels al te moeilijk geworden, bijzonder jammer.

Maar blijf wel bezig in deze hobby want het leuke ervan is dat ie zo uitgebreid is dat er toch altijd wel ergens iets te prutsen is, al is het met een ontvanger.

De keerzijde van de medaille is dat je net zoals je een paar jaar geleden een soort van baby-boom had van satellietforums en sites, je nu weer vrijwel even snel ziet verdwijnen. Behalve de die-hards, alleen op sommige daarvan is het wel rustiger geworden, zoals hier, maar ach.... we hebben er (nog) geen slapeloze nachten over.

 
Heren, ik ben het volledig onvoltooid verleden tijd met jullie eens. Gelukkig is de hobby en passie voor het fenomeen televisie via een soepbord nog altijd hefig aanwezig. Blijft leuk! Maar inderdaad is de spanning er een beetje vanaf. Wie weet komt het nog eens terug, je weet maar nooit wat de toekomst brengt!!! We zullen in iedergeval permanent aanwezig blijfen.

Groetn ut Spanje (waar ze Sinterklaas helemaal niet kennen)

p.s. Ik dacht mischien neemt ie wel een droomdoosje voor me mee!

 
Kennen ze Sint daar niet? Dju... heeft hij ons dan al die jaren voorgelogen over zijn woonplaats en zijn kasteel? :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan