Nokia 9600 met nieuwe modules (MR MRV X..)??

S

Satslope

Hi

Ik heb eens zitten testen met een 9602 en een matrix module, toen kon je die alleen werkend krijgen met een gepatchte viadigital soft, maar ik vraag me af of er inmiddels zo'n moderne "sidsa based" cam is die gewoon met dvb2000 werkt?

 
Volgens mij niet, een kennis van me had laatst zo'n soortgelijk probleem. En een FreeX of X-cam of hoe heet zo'n ding werkt er in elk geval niet in.

Er zijn mogelijkheden voor hardwarematige aanpassingen in de 9600 die het probleem misschien zouden kunnen oplossen, daarvoor zou je even m'n posting op Duck daarover moeten bekijken want daar staan linkjes in en om nu die hele thread te copyen en pasten gaat me weer wat te ver.

Jammer dat er nog maar weinig mensen zijn met zo'n ontvanger want veelal krijg je toch te horen dat je terug moet naar originele beta software om die dingen goed te laten werken en zoals we weten is die luize traag.:sad:

Misschien dat die hardwareaanpassing wel werkt, mijn kennis heeft zijn probleem opgelost door de X-cam om te ruilen voor een viaccess module.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan