Sony Ericsson of Nokia mobieltje?

nono

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
766
Waarderingsscore
4
Punten
18
Ik mag een nieuw mobieltje uitzoeken, maar ik heb me nooit zo met die dingen bezig gehouden; loop dus hopeloos ( mwahh, hopeloos) achter.

Ik heb thans 'n Nokia 33 en nog wat; ander beltoontje en ander logootje d'r op gezet; 't werkt en dus verder klaar voor mij.

Nu kan ik kiezen uit Sony Ericsson K 500i of Nokia 3220, allebei met camera.

Als je zo eens links en rechts zoekt, vind je in elke beschrijving hoe geweldig elk toestel wel is, culminatieven te over, 't druipt er werkelijk vanaf, maar is dat ook werkelijk zo?

Van Sony begrijp ik dat ie echte muziek fabriceert (beltones) dat klinkt natuurlijk een stuk prettiger dan dat ingeblikte gepiep.

Heeft iemand ervaring met deze apparaatjes?

gr.

 
Ik heb geen enkel idee. Misschien dat anderen je kunnen helpen.

Wat betreft de muziekjes.... in plaats van het ingeblikte geluid hebben ze nu mooie muziekjes, dat noemen ze Polyfone ringtones.

Er zijn meer moderne toestellen die dat hebben dus hoef je alleen maar er naar te kijken of dat erbij zit.

Dan heb je daarnaast wel nog verschillen tussen toestellen die gewoon een aantal van deze polyfone ringtones hebben en toestellen waar je zelf ook nog van dit soort ringtones bij kunt zetten etc. Dat is natuurlijk wel leuk.

 
naast de polyfone ringtones zijn er nu ook de 'echte' muziekjes, meestal als een .wav file op je mobieltje te zetten...

groeten,

Wimpie.

 
Ook al? Phoe.. ik begin achter te lopen.:sad: Die telefoontechniek stuift echt vooruit momenteel.

Zal me dan ook niet meer verbazen als er binnenkort een telefoontje met een CE harddisk van 20gig of zoiets te krijgen is.

Thanks Wimpie!

 
Nou niet alleen mobieltjes.

Neem bijv. de USB-stick al dan niet met MP3 speler.

Die beginnen ook al aardig te groeien.

Was het vroeger eigenlijk zo, dat wat je vandaag koopt, is morgen achterhaald, maar tegenwoordig is het bijna 's morgens gekocht, 's middags achterhaald.

 
m'n gsm van 3 jaar geleden (nokia 5???) had toen 64mb aan boord, radio en mp3 speler... kon je ook gewoon als 'usb-stick' gebruiken...

nu maar wachten op een gsm met navigatiesysteem en ingebouwde gps ontvanger LOL

 
echt een goede aanrader is de Nokia 6230.

heb em net besteld.. met MMC aanboord, kan dus flink wat data op.

heeft camera /bluetooth/ MP3 /fm stereo, maar toch klein en makkelijk.

NOKIA 6230

Afmetingen: 103 x 44 x 20 mm

Gewicht: 97 gram

Gesprekstijd: max 3 tot 5 uur

Stand-bytijd: max 150 tot 300 uur

Bijzonderheden: Tri-band wereldtelefoon met: TFT 65K kleurenscherm van 128 x 128 pixels, ingebouwde VGA camera, MP3 en AAC audio player, polyfone en MP ringtones, stereo FM-radio, Bluetooth™, telefoonboek met 1000 records, 6 MB gedeeld geheugen voor MMS/notities/plaatjes/java applicaties, MMC slot voor geheugenuitbreiding.

goede opvolger voor mijn 6310i dan..(perfect toestel)

 
nu maar wachten op een gsm met navigatiesysteem en ingebouwde gps ontvanger LOL

IK heb het ergens gelezen , die bestaat reeds

 
Euh... "die bestaat reeds"??? Dat klinkt als een enkele.:)

Maar hier zijn al verschillende modellen van en ook al reeds gewoon volop verkrijgbaar in diverse winkels.

 
verd ..... dan begin ik ook achterop te raken :biggrin:

 
alle gsm's met symbian OS kunnen wel de TomTom mobile soft 'draaien', maar je hebt dan altijd nog extern een bluetooth GPS mouse nodig... das nu net wat ik niet wil... (beetje zoals de PDA's met ingebouwde GPS ontvanger, MIO en consoorten...)

grtz,

Wimpie.

 
Al enkele jaren terug waren er telefoons met ingebouwde GPS functionaliteit.

Onder andere van het merk benefon, een scandinavisch merk dat al meer dan 10 jaar steeds weer vooruitstrevende modellen uitbrengt.

De toestelletjes waren niet groter dan andere toestellen en hadden de normale functionaliteit die je ook bij andere merken tegen kwam.

Deze toestellen waren alleen niet voorzien van een firmware waarin ruimte was voor externe programma's zoals tomtom en route66.

Route 66 was trouwens het eerste route plan programma dat voor de symbian toestellen beschikbaar was.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan