rubriek actuele programmatips

J

JoostA

Ik zit - als ik het goed heb - op dit moment op BBC 3 naar Saterday Night fever te kijken (ik neem het ook op video op, vandaar dat ik het even niet kan nakijken). Nu zou ik dit soort - wat mij betreft - aardige films wel even willen signaleren, maar dat zou dan "om der wille van de actualiteit" welhaast altijd in de rubriek "nieuws" moeten. Maar: daar is die rubriek eigenlijk niet voor bedoeld. En: ik vind dit nu eigenlijk een aarfige fillm, maar anderen zullen dat niet vinden (en al helemaal geen "nieuws").

Vandaar het idee: na nieuws een rubriek actuele film- en programmatips tips in te voeren.

Wat vindt iedereen daar zoal van als ik vragen mag ?

PS: Het argument dat je van allerlei fims kunt vinden via diverse internet programmagidsen vind ik zelf sowieso niet geslaagd, omdat ik zoveel zenders kan ontvangen dat ik al snel over de leuke fims heen kijk.

Mvg

 
Ik zie wel iets in dat idee eigenlijk. Ergens is het ook wel nieuws net zoals het transpondernieuws want in feite onder frequenties en feeds thuis zou horen.

Om nu een hele rubriek uitsluitend aan film en programmanieuws te besteden denk ik dat het wat mager is op het ogenblik maar het idee is wel goed.

Wat mij betreft zou er dus, mede om het nieuws forum eigenlijk weer ook voor echte aparte nieuwtjes te gebruiken, best een onderdeel mogen komen.

Maar dan dus gecombineerd, dus dan film- en transpondernieuws.

Ben benieuwd naar andere reacties hieromtrent.

 
Lijkt me op zich wel een aardige. Ik ben niet het zappende type maar een goede oudere film neem ik ook graag op. Ik ben er dus voor.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan