ver-SAT-el ?

M

MAS3

Dit is vandaag te lezen op de site van de financiële telegraaf (ik zag m ook op RTL-Z voorbij komen):

Versatel bekijkt alternatieven voetbaluitzendingen

AMSTERDAM (Dow Jones) - Versatel kijkt naar alternatieven voor het uitzenden van de Nederlandse eredivisie-voetbalwedstrijden.

Dat zegt woordvoerster Cilesta van Doorn van het telecom- en mediaconcern. Dit is nodig om te kunnen voldoen aan de eis van de Eredivisie CV om een landelijke dekking van tenminste 90% te halen.

Versatel is momenteel bezig met de uitrol van haar ADSL 2+ netwerk waarmee de Nederlandse voetbalwedstrijden worden uitgezonden. Toen Versatel deze rechten voor 30,5 miljoen euro per seizoen aankocht, was een van de voorwaarden van verkoper Eredivisie CV dat Versatel een landelijke dekking van 90% zou halen.

"Versatel gaat de dekking van 90% halen," zegt Chris Woerts van de Eredivisie CV op basis van gesprekken met Versatel. "We hebben er met ze over gesproken en ze gaan dat naast het ADSL-netwerk ook via andere kanalen doen."

Woordvoerster Van Doorn zegt dat de satelliet een goed alternatief zou zijn. Versatel heeft de Nederlandse eredivisierechten gekocht om de uitrol van haar nieuwe triple play-strategie kracht bij te zetten en klanten te lokken met unieke content. Met de triple play-strategie biedt Versatel telefoon, televisie en internet in één.
 
Laatst bewerkt:
Astra 1' date=' 12574H, 22000, 5/6, sid 1770h (test)[/quote']
Daar heb ik nog nooit wat gezien alleen een zwart scherm..
 
Ook als ik de nokia mediamaster laat zoeken op 12344, zie ik een test kanaal, daar met testbeeld.

Aangezien mr.Beam een sneller info oplijkt te pikken over transponders, weet hij mogelijk meer over de bedoelingen van die testkanalen ?

 
Misschien kan die wilde kaart dat (als die nog werkt)

Vroeger testten ze ook wel eens, met dezelfde keys maar een afwijkende bitmap.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan