Cartoon Network France

Dr.Z

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
10 feb 2001
Berichten
3.098
Waarderingsscore
461
Punten
83
Leeftijd
55
Locatie
Ergens daarzo..
Is er al iemand die deze met succes alweer heeft draaien?

( ik kan mij niet voorstellen dat er geen kinderen zijn die daar niet over zeuren)

:)

Heb ik een instellinkje verkeerd staan of is de sleutel nog niet gevonden, die onder de deurmat hoort te liggen?

 
Hoezo kun je je dat niet voorstellen? Mijn kinderen zien Cartoon Network op de kabel alsook in het C+NL pakket dus die hebben nog nooit gekeken naar CN France.:)

Maar helaas kan ik je verder ook niet helpen.

 
Ook hier niet draaiend, als ik je kon helpen met de "loper" dan deed ik het. ;)

 
Waarschijnlijk is de pret over, na ruim 2 jaar met hetzelfde slot in de deur.

Maar inderdaad BT, De nederlandse Cartoon is er ook nog, maar daar is alles nagesyncroniseerd in het nederlands.

De franse uitvoering was mijn persoonlijke favo, omdat alles in de orginele taal werd uitgezonden.

Misschien is het wat voor C+nl om ook een orginele audiostream er bij te voegen.

Volgens mij is dat technisch best mogelijk , zonder al te hoge extra kosten.

 
Heb je gelijk in, dat zou ik ook wel zo prettig vinden. Moet wel kunnen dacht ik. Op onze kabel is het weer net andersom, daar is het meeste nog in het Engels maar dan weer zonder ondertiteling, dus dat vinden de kids dan weer minder, tja.. het blijft schipperne op die manier.

Zou leuk zijn als er gewoon eentje zichtbaar zou zijn met schakelbare (nl+eng) taal en met ondertiteling als ie in het Engels is.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan