Skype instellen???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik heb een vraagje over skype:

Er werd me deze week gevraagd of ik skype had, maar ik had het wel maar nog niet geïnstalleerd...

Na het instaleren ben ik begonnen met het zogenaamde testgesprek, ik hoorde mezelf wel praten na die test maar dan wel heel erg stilletjes.

Dus ik ben bij aanwezige help gaan lezen, hoe 1 en ander in te stellen, alles gedaan wat er gezegd werd, maar het veranderde niets.

Nu denk ik alles weer teruggezet te hebben naar waar het ingesteld stond, want het lijkt niet te werken bij mij...

De teamspeak werk(te) wel, maar nu weet ik dat niet meer, want testen kan ik het even niet, want er is nergens momenteel iemad online.

Maar de vraag is dus, hoe het geluid bij skype goed in te stellen?

Alvast bedankt voor de eventuele antwoorden.

 
Volgens mij moet je dit gewoon met de audio instellingen van het apparaat dat je gebruikt doen.

Dus als je een headset met draadje of een vaste microfoon gebruikt, dan kun je het volume regelen met de mixer of hoe het betreffende icoontje in de system tray (naast de klok).

Wanneer je een Bluetooth setje gebruikt, moet je voordat je die instelt wel eerst connecten.

 
@Mas3 ik zal het nog wel eens proberen, want door de veranderde instellingen werktte de teamspeak hier ook niet meer...

Skype vindt ik eigenlijk ook niet zo belangrijk, want er draaien al twee van zulke programma's hier, en om voor een derde iedere keer de instellingen te moeten veranderen, wat nu niet lukt, volume staat al op max, doe ik het maar niet..

Ik vindt het jammer dat het waarschijnlijk niet zo in te stellen is dat de boel niet samen werkt.

Want de teamspeak werkt nu weer wel, en daar heb ik meer plezier van ;)

Maar toch bedankt voor jou antwoord.

 
Heej Freggel1, ik heb dat probleem ook gehad, toen heb ik (raar maar waar) MSN genomen en daar de geluidstest gedaan en daar gewoon de spraak hard geknalt.

Daarna deed het geluid het ook prima in al mijn andere dingen, dus in Skype en Teamspeak etc.

Voorheen zette ik dat goed middels de microfoon optie van de volumeregeling maar op een gegeven moment lukte het daar niet mee. Vraag me niet wat windows er mee doet, maar door bovenstaande te doen was het in orde.

 
Hoi Tiger, wat jij zegt zou best eens kunnen zijn, maar gisterenavond zijn drie dingen getest:

Msn, werktte perfect

Teamspeak, werktte ook perfect...

Skype niet, maar na veranderen van wat instellingen werkte teamspeak niet meer, wat jij zegt over het volume in msn dat heb ik nog niet geprobeerd, ga ik vanavond even doen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan