HMK bij niet-geactiveerde kaart?

A

assie

Sinds gisteren ben ik voor de eerste keer wat beginnen te experimenteren met een ACS 1.6 die ik hier nog had liggen. Ik heb ergens gelezen dat je aan de provider ID kunt zien of je kaart wel of niet geactiveerd was. Als je 00 01 00 (voor provider 00) en 00 02 00 (voor povider 10) krijgt, dan weet je dat je een niet-geactiveerde kaart in je handen hebt. Als dit juist is, dan heb ik dus een niet-geactiveerde kaart in handen. Ik weet dat het een beginnersvraag is, maar ik vroeg me af wat je nog met een HMK kunt doen als je kaart niet geactiveerd is.

Grtz,

Assie

 
Daar heb je dan niets aan omdat er ook geen keyupdates naar die kaart verstuurt zullen worden.

 
Daar vreesde ik al voor. Toch een beetje een teleurstelling.

Thx,

Assie

 
c+ had ook wel door dat je op deze kaarten de chids kon openen en daardoor ze kan gebruiken om ongestoort naar c+ te kijken, omdat deze kaarten niet worden uitgeschakeld.

dus zijn ze om dat te voorkomen ook naar kaarten die niet aangemeld zijn toch provider id en masterkeys gaan sturen om hem daarna uit te zetten. dus als je hem een paar dagen op c+ zet krijg je volgens mij vanzelf een provider id

groeten blokker

 
Dat ligt er aan of de hexserieel bekend is, ik heb ook al kaarten gezien die nog altijd op 0200/0100 stonden terwijl daar toch al langere tijd op C+ gebruik van werd gemaakt (niet door mij overigens).

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan