Talpa heeft nu ook EPG

M

MAS3

Ik zag zojuist dat de EPG nu redelijk up to date is bij talpa.

Eerder stond er alleen de zendernaam in het EPG balkje als je naar die zender zapte, nu is dat dus rechtgetrokken.

Dit is relatief snel naar canal digitaal begrippen.

 
Oh dan ben ik benieuwd hoe lang ie nu ook goed blijft werken. Goh ik heb deze week zelfs 1x naar Talpa gekeken, toen hadden ze een of ander spelprogramma wat ik wel enigszins aardig vond.:)

 
Waarom werkt op de Humax 5400 de Britse en Duitse EPG wel en is het bij Canal Digitaal door de bank genomen een zootje ? Zoals ook bij Talpa... -:sad:

 
Dat komt omdat Canal Digitaal een afwijkende norm gebruikt voor EPG gegevens, in tegenstelling tot de meeste andere Europese providers. Dat van originele Frans bedrijf heeft ook de Franse stijfkoppigheid nog altijd niet verloren.

Andere firmware makers hebben inmiddels hun firmware aangepast zodat deze ook min of meer (sommigen zijn goed, sommigen wat minder) met de C+ EPG overweg kan en deze op een juiste manier laten zien.

Bij mijn weten ook Humax, want ik ben pas nog bij een Humax bezitter geweest alwaar de now/next en programma info toch redelijk goed werkten.

Geen hele waslijst zoals je bij de Duitse zenders kunt zien, dat is inderdaad een zootje en ook vrijwel in geen enkele ontvanger, behalve C+ goedgekeurde ontvangers en ontvangers met mediahighway (dacht ik) compatibiliteit.

Dat krijg je als je als provider een afwijkende techniek gebruikt.:sad:

 
De laatste PLI (20-9-2005) voor de Dreambox doet het ook uitstekend. Uit m'n hoofd een dagje of 3.

 
Alleen Digitenne/KPN snapt het nog niet.

Daar staat 18:00 - 02:00 Talpa

Gaat C- het eindelijk leren?

 
de epg werkt al weer twee dagen.

Mvg Dirk1

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan