USB snelheid.

nono

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
766
Waarderingsscore
4
Punten
18
Weet iemand hoe ik de snelheid van de diverse USB aansluitingen kan tetsten?

Vraag me af of ik nou wel degelijk USB 2 heb i.p.v. 1.1

 
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar, zal vast wel wat testsoftware voor bestaan.

De enige methode die ik nu ken is dat usb 1.1 apparatuur niet op een 2.0 poort werkt. Maarja daar kun je niet veel mee.

 
dat doet ie wel BT.

je krijgt dan automatisch een melding : "uw usb device draait op een langzame usb poort".

dit geld dan voor een usb2 apparaat.

 
Ja dat klopt wel maar dat doet ie niet altijd schijnbaar.

Laatst kreeg ik opeens zo'n melding dat het sneller kon bij een bepaald apparaat, een pda dacht ik. Maar eerder had ik dat apparaat ook aangesloten en had ik die melding niet gehad.

Kort geleden weer aangesloten, ook die melding niet gehad, gewoon zelfde poort gebruikt.

Nu moet ik wel zeggen dat dit misschien veroorzaakt word door het feit dat er een USB hub tussen hangt.

 
Ja dat klopt wel maar dat doet ie niet altijd schijnbaar.Laatst kreeg ik opeens zo'n melding dat het sneller kon bij een bepaald apparaat, een pda dacht ik. Maar eerder had ik dat apparaat ook aangesloten en had ik die melding niet gehad.

Kort geleden weer aangesloten, ook die melding niet gehad, gewoon zelfde poort gebruikt.

Nu moet ik wel zeggen dat dit misschien veroorzaakt word door het feit dat er een USB hub tussen hangt.

Juist, dat overkwam mij dus ook, vandaar mijn vraag.

Overigens met dien verstande, dat hij bij mij (het gaat over mijn modem) rechtstreeks is aangesloten, dus niet via 'n hub.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan