HELP funcards

M

mikkiev

Kan iemand mij informeren over hoe funcards etc te gebruiken ? ik zie door de bomen het bos niet meer, zo'n kaartje kost 10 euro, maar dan moet er nog software op, wie wat waar hoe ???

Please help

 
Als ik jou was zou ik die niet meer kopen want dat is geld weggooien.

Er moet inderdaad software op ja, keys, je hebt dus ook een programmer nodig hiervoor.

Doch wat wil je er eigenlijk mee? Op de Fun kaart is nauwelijks iets meer te beleven. Vroeger kon je er zowat alles mee, maar dat is al een paar jaar geleden. Sinds alle providers de coderingen gewijzigd hebben heb je zo goed als niets meer aan die kaart.

Dus als je zo'n kaart niet hebt zou ik ze ook niet gaan aanschaffen.

 
Wat wil je er nog mee???

Ik denk dat als je meer op jou decoder wilt zien dan kun je veel meer doen met de alternatieve firmwares/images die er zijn.

Maar dan moet je wel even vertellen wat voor decoder je hebt. ;)

En dan denk ik dat je meer bruikbare tips zult krijgen.

 
Wat wil je er nog mee???
Ik denk dat als je meer op jou decoder wilt zien dan kun je veel meer doen met de alternatieve firmwares/images die er zijn.

Maar dan moet je wel even vertellen wat voor decoder je hebt. ;)

En dan denk ik dat je meer bruikbare tips zult krijgen.
hoi

ik heb zelf een topfield 4000 en ik wilde me ook funkaartjes en een kaartlezer aan schaffen maar nu

zie ik dat het weg gegooit geld is

welke optie s zijn er dan voor een leek zoals ik

dekimo

 
...welke optie s zijn er dan voor een leek zoals ik
dekimo
Je zou een linux-based ontvanger kunnen kopen.

Er zijn verschillende merken in omloop waarvan de Dreambox wel de bekendste is.

Maar ook een Relook of een Reelbox is een leuke doos om mee te hobbyén!

Volgens mij waren er inmiddels nog meer, maar daar weet ik de merken op deze zondag ochtend niet te bedenken! :biggrin:

 
Ik zou een dragon-cam (tegenwoordig trex-cam) kopen hiermee kan je steeds nieuwe software (key's) op je cam zetten en dan kan je toch nog wat leuke kanalen kijken.

;)

Nr.10

 
Wat kun je dan nog zien met die dragon-cam? Want keys zijn er zo goed als niet meer voor interessante programma's en als die aanname klopt kun je dat geld beter bij een nieuwe ontvanger leggen.

 
Wat kun je dan nog zien met die dragon-cam? Want keys zijn er zo goed als niet meer voor interessante programma's en als die aanname klopt kun je dat geld beter bij een nieuwe ontvanger leggen.
Ben het niet met je eens op mijn dreambox geen D+ maar met een dragoncam wel D+

Lijk me toch wel leuk dan. Zeker als je 2e hands voor € 35,- een dragoncam en € 60,- voor een twincam kan kopen.

;)

Nr.10

 
Dan doe je iets fout met je Dreambox. Maar die keys zijn er eens geweest, tijdje weg, nu toevallig weer terug. Voor 35 euro gaat het nog wel, maar 60 euro zou ik bijv. al bij een Dreambox 500 leggen ofzo, dan heb je al zowat een kwart bij elkaar.:)

Als die D+ weer stopt heb je namelijk niets meer. De Dream heeft nog een kaartlezer en sharing mogelijkheden o.a.

 
Ik heb inmiddels weer D+ op de dream.

Dikimo heeft een topfield 4000 hier zit een harde schijf in, dan ga ik ervan uit dat hij dan vast een dream of iets anders wil met een harde schijf.

Maar je heb gelijk er zit eigenlijk geen toekomst meer in de ontvangers die geen lan verbinding hebben. Of je moet een diablocam kopen.

;)

Nr.10

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan